13 juni 2023

Permanent bereikbaar met een telefoondienst voor vrije beroepen

post-afbeelding
Als vrije beroeper is het helaas praktisch onmogelijk om constant bereikbaar te zijn wanneer je dag staat volgepland met afspraken of dossiers om af te werken. De oplossing? Een gespecialiseerde telefoondienst voor vrije beroepen.

Als vrije beroeper is het een hele opgave om al je communicatie in goede banen te leiden. Zeker wanneer je alleen werkt. Natuurlijk wil je cliënten/klanten zo goed mogelijk van dienst zijn.

Kan jij als vrije beroeper niet iedere oproep onmiddellijk beantwoorden? Je bent ongetwijfeld niet de enige. Desondanks zijn veel telefoontjes dringend en belangrijk, daarom neem je ze er toch maar tussen. Zo wordt je planning een hele puzzel.

Door een telefoondienst in te schakelen, hoef je zelf niet continu beschikbaar te zijn om oproepen te beantwoorden. Dit geeft je meer tijd om je te concentreren op je werk en om klanten te helpen op momenten die je zelf inplant. Bovendien hoef je je geen zorgen meer te maken over het missen van belangrijke oproepen. De telefoondienst zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent.

Een win-winoplossing

De voordelen van een telefoondienst voor vrije beroepen zijn talrijk. Enerzijds voor jezelf als vrije beroeper, anderzijds voor je klanten. In de eerste plaats kun je je tijd efficiënter gebruiken, wanneer je je telefoon aan de kant kunt laten liggen. Een telefoondienst neemt een groot deel van het repetitieve werk van je over, waardoor je meer tijd hebt voor belangrijkere taken. Zo kan je je richten op het leveren van hoogwaardige diensten aan je klanten.

Daarnaast is het een kans om je dienstverlening voor klanten en partners te verbeteren. Met een telefoondienst hou je meer tijd over om je klanten uitgebreid te woord te staan, zonder van het ene naar het andere telefoontje te springen.

Door altijd bereikbaar te zijn en snel op vragen en problemen te reageren, houd je je klanten tevreden en bouw je aan een sterke klantrelatie.

Telefoondienst voor vrije beroepen

Een partner met kennis van zaken

Een contact center met ervaring in jouw vakgebied? Het bestaat! Bij Solutel bedienen we vrije beroepers in verschillende sectoren, waaronder advocaten, juristen, psychologen, therapeuten, architecten en boekhouders. Voor hen maakt een telefoondienst een groot verschil. Zij zijn constant bereikbaar voor hun klanten, waardoor ze hun klanten snel en efficiënt kunnen helpen en hun dienstverlening verbeteren. Ook Saskia Kerkhofs vertrouwde al meer dan 10 jaar geleden haar telefonische communicatie toe aan Solutel: bekijk haar getuigenis.

Neem de proef op de som

Wil je meer weten over hoe een telefoondienst gespecialiseerd in vrije beroepen jou kan helpen? Neem contact op en ontdek hoe wij je kunnen ontzorgen.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.