Omnichannel contact
center: voor een globale
communicatie met je klanten

Onze diensten
Vanaf 132 euro per maand (excl. btw) kan jouw bedrijf gebruik maken van onze omnichannel diensten. Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
Bestellingen
Van het opnemen en opvolgen van bestellingen tot het behandelen van vragen van klanten: wij nemen het hele traject in handen.
Helpdesk / Dienst na verkoop
Ook na verzending beantwoorden we vragen vanuit de klant en plannen we techniekers in bij eventuele defecten.
Dispatching
Bij dringendere technische problemen zetten we snel een technieker in volgens een regioverdeling, wachtlijst of via een cascadesysteem.
Verwelkomingen en evaluaties
Nieuwe klanten welkom heten of polsen naar hun tevredenheid over de dienstverlening van jouw bedrijf? Onze medewerkers gaan ermee aan de slag.

Dit zeggen de klanten van Solutel

“Een van de grootste sterktes van Solutel is hun achterliggend online platform Solucall.”

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

“We hebben voor Solutel gekozen zodat we onze eigen werknemers kunnen laten focussen op hetgeen waar ze goed in zijn. Zo kan Solutel onze telefoons bundelen en behandelen.”

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

“Solutel is voor ons een ideale partner omdat ze verder denken dan enkel het telesecretariaat.”

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Een samenwerking zonder ruis op de lijn, dat lukt alleen wanneer beide partijen elkaar perfect “verstaan”. Tussen Solutel en bouwbedrijf Bostoen zit dat alvast helemaal goed. Johan en collega’s, bedankt voor de mooie woorden!

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Tien jaar geleden maakten we kennis met Saskia Kerkhofs, een jonge strafpleiter in het Brusselse. Een korte zoektocht op Google volstond om de samenwerking in een stroomversnelling te brengen. “Mijn telefoondienst uitbesteden was één van de eerste prioriteiten. Zeker toen ik zwanger werd.”

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Priceless IT
IT Projecten
Zuuvr
Ecologische zwembaden
Trivion
Incassobureau Trivion
Bostoen
Woningbouwer Bostoen
Crimius
Saskia Kerkhofs

Gebruikmaken van ons
omnichannel contact center?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en
intakegesprek
Met welke werkvloer en met welke mensen hebben we te maken? Kom jouw bedrijf uitgebreid aan ons voorstellen en wij overlopen langs onze kant onze manier van werken. Stel ons gerust al jouw vragen.
Stap 02
Gedetailleerd 

draaiboek
De officiële handshake is een feit: we gaan de klantencommunicatie voor jouw bedrijf in de beste banen leiden. Samen werken we toe naar een compleet draaiboek, waarin we de belangrijkste communicatiescenario’s uitschrijven. Dit zal iedere dag als basis dienen voor onze eigen medewerkers.
Stap 03
Koppelen van de
communicatiekanalen
We koppelen de (bestaande) communicatiekanalen - zoals telefonie, e-mail, live chat en social media - aan ons uniek beheerplatform Solucall
Stap 04
Jouw software als
leidraad
Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers van het omnichannel contact center rechtstreeks en efficiënt aan de slag kunnen met jouw bedrijfseigen (cloud)software en/of CRM-pakket. Er komt dus geen enkele extra, dure software bij kijken.
Stap 05
Rechtstreekse lijn
met ons team
Eens alle systemen vertrekkensklaar zijn, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de permanentie door te schakelen naar ons? Via een simpele klik springen we voor je in.
Stap 06
Overzicht over al je
communicatie
Als klant heb je toegang tot ons online Solucall-platform. Je kan er zowel de opvolging van je communicatie beheren als een gedetailleerd overzicht opvragen van alle berichten en oproepen die binnengekomen. En dat volledig GDPR-proof.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024