Breng élke contactname precies in kaart
Solucall voor bedrijven

Elke gemiste contactname staat voor een gemiste commerciële kans. Met Solucall Business, een online beheerplatform door onszelf ontwikkeld, zorgen we ervoor dat je de afgelegde weg van ieder telefoontje, mailtje, live chat of social mediabericht kan (her)bekijken. Wij stellen het platform automatisch voor je open vanaf de start van onze samenwerking.

Solucall business
Maximaal inzicht in en beheer van je contactnames
Solucall online platform
Solucall Business logt elke contactname van en naar jouw klanten, leveranciers, stakeholders… en houdt deze details – volledig GDPR-proof - bij. Het is ook mogelijk om aantekeningen of opvolgnota’s bij bepaalde oproepen of berichten te plaatsen. Via tags kan je bovendien je contactnames eenvoudig indelen in verschillende categorieën om zo een nog beter zicht op je communicatie te krijgen. Geen mailtjes of telefoontjes meer tussendoor, alles gebeurt centraal op één plaats.
Vraag demo aan
Solucall + jouw bedrijfssoftware = kostenefficiënte integratie

Solucall is niet alleen de ideale manier om jouw communicatie van en naar jouw bedrijf te monitoren en te beheren. Ook onze Solutel-medewerkers maken elke dag gretig gebruik van dit online platform om hen te laten ondersteunen tijdens oproepen of andere contactnames.

Opdat beide partijen optimaal gebruik kunnen maken van Solucall is het niet nodig om bijkomende software te installeren of te implementeren. Het platform beschikt namelijk over alle nodige functionaliteiten om eenvoudigweg te kunnen samenwerken met de gebruikte software en (ERP-)pakketten op jouw werkvloer. Met andere woorden, geen dure implementatiekosten en technische rompslomp voor jou als klant.

Samenwerken met Solutel
telesecretariaat voor bedrijven?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en intakegesprek
Met welke werkvloer en met welke mensen hebben we te maken? Kom jouw bedrijf uitgebreid aan ons voorstellen en wij overlopen langs onze kant onze manier van werken. Stel ons gerust al jouw vragen.
Stap 02
Gedetailleerd draaiboek
De officiële handshake is een feit: we gaan de klantencommunicatie voor jouw bedrijf in de beste banen leiden. Samen werken we toe naar een compleet draaiboek, waarin we de belangrijkste communicatiescenario’s uitschrijven. Dit zal iedere dag als basis dienen voor onze eigen medewerkers.
Stap 03
Rechtstreekse lijn met ons team
Eens alle systemen vertrekkensklaar zijn, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de permanentie door te schakelen naar ons? Via een simpele klik springen we voor je in.
Stap 04
Enter: Solucall
Als klant heb je toegang tot ons Solucall-platform. Je kan er zowel de opvolging van je communicatie beheren als een gedetailleerd overzicht opvragen van alle berichten en oproepen die binnengekomen. En dat volledig GDPR-proof. Indien nodig werken we ook met jouw bedrijfseigen (cloud)software en/of CRM-pakket.
BE 0890 051 709
© Solutel 2022

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.