“Telefoondienst uitbesteden deed me sneller groeien als advocate”
Tien jaar geleden maakten we kennis met Saskia Kerkhofs, een jonge strafpleiter in het Brusselse. Een korte zoektocht op Google volstond om de samenwerking in een stroomversnelling te brengen. “Mijn telefoondienst uitbesteden was één van de eerste prioriteiten. Zeker toen ik zwanger werd.”
Elkaar zien groeien
“De kennismaking met Solutel verliep eigenlijk vrij toevallig. Ik ben nu zestien jaar advocate, de eerste drie jaar liep ik stage. Daarna moest ik meteen op mijn eigen benen leren staan. Want al snel richtte ik, samen met een collega, een eigen kantoor op.”
“Het bleek een hele opgave om al mijn communicatie in goede banen te leiden. Dus besliste ik niet veel later om mijn telefoondienst uit te besteden. De zoektocht naar de geschikte partner kwam in een stroomversnelling toen ik zwanger werd en ik telefonische opvolging zocht voor tijdens mijn bevallingsverlof. Na een aantal zoekopdrachten viel mijn aandacht op Solutel.”
“De eerste contacten verliepen heel spontaan en sympathiek. Op dat moment was Solutel nog een piepjong bedrijf, nog vrij kleinschalig. Je mag gerust zeggen dat we samen gegroeid zijn doorheen de jaren. Want hun dienstverlening heeft ook mijn eigen dienstverlening in sneltempo verbeterd. En dat doet me veel plezier.”
Minder frustratie voor mijn cliënten
“De service die ik krijg van Solutel, verloopt sinds dag één enorm efficiënt. De medewerkers beheren mijn telefonische oproepen en brengen me twee keer per dag op de hoogte van wie gebeld heeft. Achtergelaten boodschappen bezorgen ze elke dag stipt op tijd. Dat levert me een pak gemoedsrust en tijdswinst op. Ik breng namelijk veel tijd door op de rechtbank en zit dus niet vaak op kantoor.”
“Maar mijn telefoondienst uitbesteden was ook een bewuste zet richting mijn cliënten en confraters. Dankzij de permanentie van Solutel krijgen ze altijd iemand aan de lijn om hun boodschap aan te nemen. En dat is ook voor hen geruststellend, want zij bevinden zich vaak in dringende situaties, zoals op de rechtbank of in de gevangenis.”
“Zelfs als ik op vakantie ga, hoef ik maar een seintje te geven. Dagelijks krijg ik een overzicht van wie gebeld heeft, of een sms’je in dringende gevallen. Zo weet ik dat alle communicatie netjes wordt afgehandeld, terwijl ik van mijn rust geniet.”
Bekijk ook de video met Jürgen Vogels van incassobureau Trivion.
Ondersteuning in alle talen
“Als advocate in Brussel is een groot deel van mijn cliënteel Franstalig. Het is voor mij dus een extra grote troef dat het team van Solutel het Nederlands, Frans en Engels enorm goed beheerst. Dat komt zeer professioneel over.”
Goed woordje bij mijn collega’s
“Na tien jaar verloopt de samenwerking nog altijd uitstekend. Onlangs stelde Solutel me voor om mijn online agenda te beheren. Maar voorlopig hou ik mijn agenda liever nog even zelf in handen. Maar het stelt me wel op mijn gemak om te weten dat die mogelijkheid bestaat. En dat de aanpak altijd persoonlijk en op maat is.”
“Binnenkort verhuizen we trouwens naar een ander kantoor en krijgen we het gezelschap van een nieuwe, onafhankelijke advocaat. Ik zal haar zeker de diensten van Solutel aanraden.”
Telefoondienst uitbesteden, agenda beheren of…?
Het gevoel is alvast wederzijds. Ook vanuit Solutel zijn we blij om langdurige professionele relaties op te bouwen met klanten zoals Saskia. Ook in vele andere sectoren hebben we dergelijke langlopende relaties lopen.
Uw telefoondienst uitbesteden, uw online agenda of social media laten beheren? Wij hebben een aantrekkelijk aanbod van diensten klaarliggen. Uiteraard op maat van uw kantoor of bedrijf.
Zullen we eens samen aan tafel zitten? Contacteer ons of bel ons op het gratis nummer 0800 206 06.