Telesecretariaat voor bedrijven: van telefonisch onthaal tot omnichannel communicatie

De methodes van bedrijfsvoering evolueren jaar na jaar. Wat nooit zal veranderen, zijn de verwachtingen van klanten, partners en stakeholders. Een sterke en consistente communicatie met al deze partijen is en blijft de ruggengraat voor een bedrijf. Als telesecretariaat voor bedrijven met meer dan 15 jaar ervaring op de teller garanderen we jouw bedrijf een maximale bereikbaarheid, zowel telefonisch als online.

Contact Maak een afspraak
Waarom kiezen voor een telesecretariaat voor bedrijven?

Je bedrijf bestaat uit veel medewerkers die dagelijks op de baan zijn. Of een aanzienlijk deel van de collega’s werkt deels van thuis uit. Of de communicatieflow is na een stevige groei nog moeilijk te overzien.

Dit zijn één voor één scenario’s die ervoor kunnen zorgen dat de bereikbaarheid van medewerkers en de continuïteit van je aangeboden diensten in het gedrang kunnen komen. Met een dalende klantentevredenheid en imagoschade als mogelijke gevolgen.

Als telesecretariaat voor bedrijven zorgen we bij Solutel ervoor dat het nooit zover komt. Wij bemannen de gewenste communicatielijnen binnen jouw bedrijf op basis van een gedetailleerd plan van aanpak. En eens we op volle snelheid zijn, zal het net lijken alsof we één van je eigen werknemers zijn.

Onze verschillende diensten
Op welke diensten kan jouw bedrijf beroep doen bij Solutel?
Al deze diensten garanderen we je vanaf 100 euro per maand, exclusief btw. Onze beloftes in ruil?
Geen onbeantwoorde oproepen of contactnames meer
De diensten van een fulltime medewerker voor een fractie van de kostprijs van iemand in loondienst
Een hyperprofessionele toevoeging aan jouw team
Een draaiboek op maat zodat onze medewerkers perfect weten wat ze moeten doen in ieder scenario
Een gedetailleerd beheer van en inzicht in al jouw oproepen en berichten via Solucall
Een directe communicatielijn met ons team

Dit zeggen de klanten van Solutel

“We hebben voor Solutel gekozen zodat we onze eigen werknemers kunnen laten focussen op hetgeen waar ze goed in zijn. Zo kan Solutel onze telefoons bundelen en behandelen.”

“Solutel is voor ons een ideale partner omdat ze verder denken dan enkel het telesecretariaat.”

Een samenwerking zonder ruis op de lijn, dat lukt alleen wanneer beide partijen elkaar perfect “verstaan”. Tussen Solutel en bouwbedrijf Bostoen zit dat alvast helemaal goed. Johan en collega’s, bedankt voor de mooie woorden!

Tien jaar geleden maakten we kennis met Saskia Kerkhofs, een jonge strafpleiter in het Brusselse. Een korte zoektocht op Google volstond om de samenwerking in een stroomversnelling te brengen. “Mijn telefoondienst uitbesteden was één van de eerste prioriteiten. Zeker toen ik zwanger werd.”

Zuuvr
Ecologische zwembaden
Trivion
Incassobureau Trivion
Bostoen
Woningbouwer Bostoen
Crimius
Saskia Kerkhofs

Samenwerken met ons
telesecretariaat voor bedrijven?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en intakegesprek
Met welke bedrijfsfilosofie en met welke mensen hebben we te maken? Kom jouw bedrijf uitgebreid aan ons voorstellen en wij overlopen langs onze kant onze manier van werken. Stel ons gerust al jouw vragen.
Stap 02
Gedetailleerd 
draaiboek
De officiële handshake is een feit: we gaan de klantencommunicatie voor jouw bedrijf in de beste banen leiden. Samen werken we toe naar een compleet draaiboek, waarin we de belangrijkste communicatiescenario’s uitschrijven. Dit zal iedere dag als basis dienen voor onze eigen medewerkers.
Stap 03
Rechtstreekse lijn met ons team
Eens alle systemen op punt staan, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de permanentie door te schakelen naar ons? Via een simpele klik springen we voor je in.
Stap 04
Overzicht over al je communicatie
Als klant heb je toegang tot ons online Solucall-platform. Je kan er zowel de opvolging van je communicatie beheren als een gedetailleerd overzicht opvragen van alle berichten en oproepen die binnengekomen. En dat volledig GDPR-proof. Indien nodig werken we ook met jouw bedrijfseigen (cloud)software en/of CRM-pakket.
BE 0890 051 709
© Solutel 2022

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.