Telefonisch onthaal voor bedrijven: nooit meer een gemiste kans

Dankzij ons telefonisch onthaal voor bedrijven zal er altijd iemand zijn die de prospect, klant, leverancier of partner aan de andere kant van de lijn professioneel te woord staat. Wanneer je de lijn aan ons wenst over te dragen, dat bepaal jij. En vanaf dan is het aan ons.

Maak een afspraak
Waarom een telefonisch onthaal voor bedrijven inzetten?
klantencommunicatie

Omdat responstijd en klanttevredenheid meer dan ooit het imago van een bedrijf bepalen. Elk gemist telefoontje kan een gemiste lead, een twijfelende klant of een misnoegde partner opleveren.

Bij Solutel is het ons doel om deel uit te maken van jouw bedrijf en om ervoor te zorgen dat elke oproep professioneel beantwoord wordt. Ook wanneer er een collega in een meeting zit, of wanneer iemand zijn of haar smartphone in de wagen vergeten is. Voor de mensen aan de andere kant van de lijn is het alsof wij één van jullie zijn. En dat van openings- tot sluitingstijd, indien gewenst. Jij bepaalt wanneer wij het overnemen.

Wat kost ons telefonisch onthaal voor bedrijven?
Onze tarieven voor telefonisch onthaal tijdens de traditionele werkuren vallen onder twee verschillende formules.
Dit garanderen we je
Professionele en efficiënte verwerking van alle inkomende oproepen
Geen waslijst aan gemiste oproepen
Een duidelijk draaiboek voor alle partijen
Een forse besparing ten opzichte van een fulltime collega
Jij bepaalt wanneer we de lijnen overnemen
Directe communicatielijn met onze medewerkers in geval van vragen
Beheer en overzicht van alle oproepen via ons Solucall-platform

Dit zeggen de klanten van Solutel

“Een van de grootste sterktes van Solutel is hun achterliggend online platform Solucall.”

“We hebben voor Solutel gekozen zodat we onze eigen werknemers kunnen laten focussen op hetgeen waar ze goed in zijn. Zo kan Solutel onze telefoons bundelen en behandelen.”

“Solutel is voor ons een ideale partner omdat ze verder denken dan enkel het telesecretariaat.”

Een samenwerking zonder ruis op de lijn, dat lukt alleen wanneer beide partijen elkaar perfect “verstaan”. Tussen Solutel en bouwbedrijf Bostoen zit dat alvast helemaal goed. Johan en collega’s, bedankt voor de mooie woorden!

Tien jaar geleden maakten we kennis met Saskia Kerkhofs, een jonge strafpleiter in het Brusselse. Een korte zoektocht op Google volstond om de samenwerking in een stroomversnelling te brengen. “Mijn telefoondienst uitbesteden was één van de eerste prioriteiten. Zeker toen ik zwanger werd.”

Priceless IT
IT Projecten
Zuuvr
Ecologische zwembaden
Trivion
Incassobureau Trivion
Bostoen
Woningbouwer Bostoen
Crimius
Saskia Kerkhofs

Gebruikmaken van ons telefonisch
onthaal voor bedrijven?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en intakegesprek
Met welke bedrijfsfilosofie en met welke mensen hebben we te maken? Kom jouw bedrijf uitgebreid aan ons voorstellen en wij overlopen langs onze kant onze manier van werken. Stel ons gerust al jouw vragen.
Stap 02
Gedetailleerd 
draaiboek
De officiële handshake is een feit: we gaan de klantencommunicatie voor jouw bedrijf in de beste banen leiden. Samen werken we toe naar een compleet draaiboek, waarin we de belangrijkste communicatiescenario’s uitschrijven. Dit zal iedere dag als basis dienen voor onze eigen medewerkers.
Stap 03
Rechtstreekse lijn met ons team
Eens alle systemen op punt staan, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de permanentie door te schakelen naar ons? Via een simpele klik springen we voor je in.
Stap 04
Overzicht over al je communicatie
Als klant heb je toegang tot ons online Solucall-platform. Je kan er zowel de opvolging van je communicatie beheren als een gedetailleerd overzicht opvragen van alle berichten en oproepen die binnengekomen. En dat volledig GDPR-proof. Indien nodig werken we ook met jouw bedrijfseigen (cloud)software en/of CRM-pakket.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.