Solutel, (medisch) telesecretariaat en omnichannel contact center
Wij zijn
Communicatie op afstand met klanten, patiënten of belangrijke partners: het is een stiel op zich. Een stiel die ons al meer dan 15 jaar lang een headset op onze hoofden en een glimlach op onze gezichten tovert. En dat hoor je ook in onze stemmen.
Toen Bea Vanbockryck en Winand Thys Solutel in 2007 de lijnen opengooiden bij Solutel, gebeurde dat nog vanuit een klein kantoortje in Diepenbeek. Maar jaar na jaar werden we groter en groter, net als het aantal praktijken en bedrijven die we begeleidden in hun dagelijkse communicatie. Dat leidde tot een verhuis naar provinciehoofdstad Hasselt.
Vandaag bestaan we uit een team van om en bij de 20 personen. Perfect drietalige mannen en vrouwen met een voorliefde voor praten, maar vooral voor communiceren. Op een professionele, maar tegelijkertijd persoonlijke manier. Want het correct en respectvol afhandelen van een telefoontje of contactname, dat laat niemand bij ons koud. Alleen op deze manier gaan we recht op ons doel af: klantenrelaties op de lange termijn uitbouwen.
Ieder beroep heeft zijn eigen gevoeligheden op vlak van communicatie met de buitenwereld. Wij kozen ervoor om zowel medische beroepen als bedrijven uit diverse sectoren te begeleiden in hun telefonie en online communicatie. Die expertise hebben we ieder jaar scherper en scherper gesteld, met dank aan de vele mooie ervaringen die we mogen hebben opdoen doorheen de jaren.
Door onze warme, persoonlijke aanpak enerzijds. Wij zijn bijvoorbeeld grote fan van korte communicatielijnen. Maar ook door niet te blijven stilstaan. De opkomst van nieuwe communicatiekanalen en -technologieën laat dat niet toe. Daarom dat we bij Solutel volop meegaan in die toekomst. Onder meer met de ontwikkeling van ons online beheerplatform Solucall.
Als telesecretariaat is en blijft het ons doel om mee met de tijd te gaan, zodat zowel onze medische als commerciële klanten uit een ruim en kwalitatief dienstenaanbod kunnen blijven kiezen. Dat doen we ook door onze telesecretariaatmedewerkers volop de kansen te geven om te blijven groeien, via onder meer kwalitatieve opleidingen en bijscholingen.