Volledige controle over uw telefoonverkeer
Whitepaper
Telesecretariaat voor tandartsen: laat ons een mondje meespreken
Als tandarts
Als tandarts is het niet altijd eenvoudig om de oproepen van jouw patiënten te beantwoorden. Zeker wanneer je er (soms) in je eentje voor staat. Een onbeantwoorde oproep kan soms even gevoelig liggen als de tandpijn die de patiënt aan de andere kant van de lijn ervaart. Ons telesecretariaat voor tandartsen biedt de geschikte oplossingen.
Jouw patiënt ter plaatse is je eerste prioriteit. Hij of zij heeft mogelijk al even moeten wachten op een afspraak. Maar tegelijkertijd staan er nieuwe patiënten klaar, die bellen voor een dringende afspraak of voor hun jaarlijkse controle.
Op dat moment ben je druk bezig met verschillende instrumenten, draag je strakke chirurgische handschoenen en bevindt de patiënt in jouw stoel zich vaak niet in de meest comfortabele positie.
Iemand aannemen voor de telefonische permanentie? Dat lijkt op het eerste gezicht een veel te kostelijke zaak. Maar alle telefonisch verkeer zelf blijven opvolgen, dat is ook niet lang meer houdbaar.
Jij houdt je als professional uiteraard liever bezig met de kern van jouw werk. Als telesecretariaat voor tandartsen spreken we graag een mondje mee en laten we de rust wederkeren in jouw workflow en onder jouw patiënten. Momenteel werken we samen met meer dan 100 tandartspraktijken over heel het land. We bemannen ook de lijnen van de wachtdienst van het VVT en VBT in het weekend en op feestdagen.
Met de formule Medical – vanaf 160 euro per maand (incl. btw) – geniet je de volgende voordelen:
- Telefonische permanentie van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 20u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
- Ook op zaterdag van 8u tot 13u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
- Bepaal zelf wanneer je de lijn doorschakelt
- Digitale koppeling van onze diensten met jouw vertrouwde online agenda
- Gedetailleerd overzicht van alle verwerkte oproepen via ons Solucall-platform
Krijg uw eerste 60 oproepen gratis! Maak nu uw afspraak