Telesecretariaat voor tandartsen: laat ons een mondje meespreken
Als tandarts

Als tandarts is het niet altijd eenvoudig om de oproepen van jouw patiënten te beantwoorden. Zeker wanneer je er (soms) in je eentje voor staat. Een onbeantwoorde oproep kan soms even gevoelig liggen als de tandpijn die de patiënt aan de andere kant van de lijn ervaart. Ons telesecretariaat voor tandartsen biedt de geschikte oplossingen.

Waarom kiezen voor een telesecretariaat voor tandartsen?

Jouw patiënt ter plaatse is je eerste prioriteit. Hij of zij heeft mogelijk al even moeten wachten op een afspraak. Maar tegelijkertijd staan er nieuwe patiënten klaar, die bellen voor een dringende afspraak of voor hun jaarlijkse controle.

Op dat moment ben je druk bezig met verschillende instrumenten, draag je strakke chirurgische handschoenen en bevindt de patiënt in jouw stoel zich vaak niet in de meest comfortabele positie.

Iemand aannemen voor de telefonische permanentie? Dat lijkt op het eerste gezicht een veel te kostelijke zaak. Maar alle telefonisch verkeer zelf blijven opvolgen, dat is ook niet lang meer houdbaar.

Jij houdt je als professional uiteraard liever bezig met de kern van jouw werk. Als telesecretariaat voor tandartsen spreken we graag een mondje mee en laten we de rust wederkeren in jouw workflow en onder jouw patiënten. Momenteel werken we samen met meer dan 100 tandartspraktijken over heel het land. We bemannen ook de lijnen van de wachtdienst van het VVT en VBT in het weekend en op feestdagen.

Wat kost ons telesecretariaat voor tandartsen?
Onze formules

Met de formule Medical – vanaf 160 euro per maand (incl. btw) – geniet je de volgende voordelen:

  • Telefonische permanentie van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 20u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
  • Ook op zaterdag van 8u tot 13u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
  • Bepaal zelf wanneer je de lijn doorschakelt
  • Digitale koppeling van onze diensten met jouw vertrouwde online agenda
  • Gedetailleerd overzicht van alle verwerkte oproepen via ons Solucall-platform
Actie

Krijg uw eerste 60 oproepen gratis! Maak nu uw afspraak

Wij werken met

Dit zeggen de klanten van Solutel

Bekijk hier hoe dr. Broeckaert de enorme meerwaarde van ons medisch telesecretariaat en berichtenplatform ervaart.

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Bedankt aan het hele team voor de uitmuntende samenwerking de voorbije drie jaar.

Een gemeende dankjewel!

Bedankt dat jullie rekening houden met mijn ‘wensenlijst’ bij het plannen van een afspraak. Het is voor mij tot nog toe al heel aangenaam werken!

Bedankt voor jullie fast service.

Top team !

Ondertussen werk ik een dikke maand met jullie en het is een verademing om ongestoord verder te kunnen werken. Fijn dat ik ook uitgebreid kan nalezen wie wanneer en waarover heeft gebeld. Een patiënte zei me ook dat jullie zeer vriendelijk waren, waarvoor hartelijk bedankt!

Dank u voor al jullie geleverde werk. Dank u om steeds vriendelijk te zijn voor alle patiënten en de oproepen correct af te handelen. We appreciëren jullie werk ten zeerste.

Bedankt voor jullie inzet en medewerking! Jullie zorgen ervoor dat we de patiënten op een serene en gestructureerde manier kunnen gezien. Het is aangenaam en vlot werken zonder telefoons. Discussies om mensen te doen komen naar de vrije raadpleging zijn hiermee verleden tijd, waarvoor dank ! Het is even aanpassen om alles uit handen te geven, maar op enkele kinderziekten na zijn we heel tevreden. We blijven bijsturen zo nodig.

Heel erg tevreden met jullie professionele en vriendelijke service!

Hartelijk dank voor de vlotte en uiterst vriendelijke samenwerking!
Het is een verademing in de praktijk.

Dankjewel om mij te ontlasten van al die telefoonoproepen. Jullie doen dat super. Daardoor is mijn beroepsleven veel meer in balans. Doe zo voort!

We werken nog niet zo lang met Solutel, maar zijn aangenaam verrast door de professionele, vriendelijke en vlotte samenwerking zowel met ons als naar de patiënten toe. Wij beseffen ten volle dat het ook voor jullie niet altijd eenvoudig is en te weten wat onze patiënten willen. Geduld en stressbestendigheid zijn soms nodig. We merken dat jullie veel ervaring hebben met artsenpraktijken

Een kort mailtje gewoon om even te zeggen dat alle telefonisten die ik al aan de lijn heb gehad dat heel goed doen. Ik zou niet graag in hun schoenen staan… altijd iemand moeten storen die liever niet wil gestoord worden. Maar ze slagen er steeds in de ergernis (van het gestoord worden) te laten verdwijnen door hun vriendelijkheid en professionaliteit. Het lijkt me niet altijd gemakkelijk voor hen met de vele veranderingen bij ons in de praktijk. Maar chapeau hoe ze het doen. Mag ook eens gezegd worden 😉

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met jullie. Ons werk is hierdoor 200% aangenamer geworden. Een echte verademing. We hadden dit veel eerder moeten doen.

Bedankt voor jullie uitstekende werk!

Een tijdswinst van minimum 1,5 uur per dag…

Huisartsenpraktijk SpectrumMed
Praktijken in Sint-Gillis & Koekelberg
Huisarts Temse
Tandartspraktijk - Herk-de Stad
Huisartsenpraktijk - Ieper
Praktijk voor Endodontie - Brussel
Cardioloog Diest & Leuven
Huisartsenpraktijk Ninove
Huisarts Niel
Huisarts Aarsele
Tandartspraktijk Grimbergen
Huisartsenpraktijk Avelgem
Huisartsenpraktijk Kappele-op-den-Bos
Huisartsenpraktijk Retie
Tandarts Eddy De Valck

Samenwerken met ons
telesecretariaat voor tandartsen?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en intakegesprek
Wat zijn jouw bezorgdheden op vlak van communicatie met je patiënten? Vertel ons alles over de dagelijkse gang van zaken binnen jouw praktijk en vuur ook gerust al jouw vragen op ons af.
Stap 02
Gedetailleerd draaiboek
Slaan we de handen in elkaar? Fijn! Dan gaan we nu een draaiboek op maat opstellen, dat als leidraad zal dienen voor onze medewerkers. Op basis hiervan kunnen ze met elk scenario binnen jouw praktijk aan de slag.
Stap 03
Koppeling met online agenda
Ons telesecretariaat voor tandartsen koppelt al zijn diensten aan jouw eigen online agenda. Alle informatie over jouw oproepen en berichten lees je dus rechtstreeks binnen jouw vertrouwde agendaomgeving.
Stap 04
Rechtstreekse lijn met ons team
Eens alle systemen vertrekkensklaar zijn, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de telefoon door te schakelen naar ons? Via een simpele druk op de toets springen we voor je in.
Stap 05
Altijd en overal overzicht
Met Solucall beschik je over een centraal beheerplatform. Hier vind je een compleet GDPR proof-overzicht terug van alle verwerkte oproepen.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024