U wilt minder
telefoneren en meer
tijd voor uw patiënten?

Telefoondienst voor uw praktijk

Als tandarts ben u niet steeds in de mogelijkheid om uw telefoon op te nemen.

En zelfs mocht u dat kunnen – het is maar de vraag of de patiënt in uw stoel u dat na het zoveelste telefoontje u in dank blijft afnemen. Hij is toch uw eerste prioriteit? Terwijl uw patiënt die belt voor een afspraak voor zijn jaarlijkse controle er net hetzelfde over denkt. En dan hebben we het nog niet over de impact van dat constante gerinkel op uw concentratie.

Iemand aannemen: nogal een kostelijke zaak. Maar aan de andere kant is het ook te veel gedoe om zelf te blijven doen… U houdt zich uiteraard liever bezig met uw echte werk.

De oplossing? Schakel ons in als uw medisch telesecretariaat en laat de rust weerkeren in uw praktijk.

Kies voor onze telefoonpermanentie zodat u zich kan focussen op uw patiënt:

  • Formule Medical Van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8u tot 13u. Behalve op wettelijke feestdagen.
    U bepaalt zelf wanneer u doorschakelt en hoeft ons niet op voorhand te verwittigen. Makkelijk en flexibel!
  • Geen storende telefoontjes meer terwijl u volop aan het werk bent.
  • Geen lijst gemiste oproepen na een langdurige ingreep.
  • Uw patiënten krijgen de aandacht die ze verdienen.
  • Een professioneel beheerde en overzichtelijke agenda.
  • Vanaf 135€/maand – een pak goedkoper dan een secretaresse.
  • Een telefoondienst die werkt wanneer en hoe u het wilt.
  • Eén vast aanspreekpunt voor al uw vragen.
  • Dezelfde vertrouwde stem(men) aan de lijn voor uw patiënten.
  • Duidelijke afspraken rond dringende telefoontjes.

ACTIE
EERSTE 60 OPROEPEN GRATIS*
(t.w.v. 75 euro) *Bij het intekenen voor min. 3 maanden
Benieuwd wat wij nog meer voor u kunnen betekenen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Uw telefoondienst regelt alles voor u

Wat als u ons wilt inschakelen als uw telefoondienst? Wat zijn dan de volgende stappen?

1

Kennismaking: met wie spreken we?

Hallo, wij zijn Solutel. Vertel ons eens: wie bent u? En wat kunnen wij voor u betekenen? Tijdens dit gesprek brengen wij in kaart wat u van een telefoondienst verwacht.

2

Plan van aanpak: de lijnen uitzetten

Wij vertalen uw wensen in een duidelijke procedure. Die briefen we door aan ons team van telefonisten. Zo weten zij in elke situatie perfect wat hen te doen staat.

3

Aan de slag: laat alles maar aan ons over

U krijgt van ons een persoonlijk telefoonnummer waar u naar doorschakelt. Voila, vanaf nu bent u zeker dat elke oproep op een correcte en professionele manier wordt behandeld.

Opvolging: directe lijn tussen u en ons

4

Wij doen ons ding, zodat u zich kan concentreren op uw echte werk. Maar heeft u vragen of opmerkingen? Uw vaste contactpersoon staat voor u klaar.

Geen storend gerinkel meer tijdens uw consultaties of klantenbezoeken.

Wie heeft u aan de lijn?

Een telefoondienst – is dat wel iets voor mijn praktijk? Gaan mijn patiënten dat wel aanvaarden als ze iemand anders dan mij aan de lijn krijgen? Gaat dat niet onpersoonlijk zijn? En kunnen die telefonisten wel correct inschatten wat ze moeten doen in bepaalde gevallen?

U zit met vragen, dat is niet meer dan normaal. Het zijn de typische vragen waar ook uw collega’s mee zaten. Maar eigenlijk is het simpel. U vertelt ons één keer hoe u wilt dat wij uw patiënten te woord staan. U legt ons uit wat we moeten doen met dringende telefoontjes. Hoelang wij voor een bepaald type afspraak moeten voorzien.

En daarna brengt ons ervaren team van telefonisten dat voor u in orde.

Meer weten over ons?Maak kennis met ons team
Eén vast team dat uw patiënten te woord staat.
Een telefoondienst met ruime ervaring in het vak.
Na een gemiddelde van amper 12 seconden nemen we al op.
92% van alle oproepen beantwoorden we binnen 20 seconden.
Onze telefonisten zijn vlot drietalig: N-F-E
Eén contactpersoon voor al uw vragen.
© SOLUTEL 2018 - Privacy policy