07 mei 2022

Telefoonbeantwoording service: wij garanderen flexibiliteit op 3 niveaus

post-afbeelding
Bij Solutel garanderen we je een telefoonbeantwoording service die het tempo van jouw praktijk of bedrijf volgt. En dit op 3 niveaus.

De afgelopen jaren hebben bewezen dat een flexibele communicatiepartner allesbehalve een overbodige luxe is. Zowel in drukke als in onvoorspelbare tijden. Bij Solutel garanderen we je een telefoonbeantwoording service die het tempo van jouw praktijk of bedrijf volgt. En dit op 3 niveaus. 

1. Flexibele permanentie

Eén druk op de knop. Meer is er niet nodig om aan te geven wanneer je jouw klanten of patiënten naar onze medewerkers wenst door te schakelen.

Wanneer en hoe lang je precies naar ons kunt doorschakelen? We vertrekken altijd vanuit één van de drie volgende scenario’s:

  • Maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 18u (behalve op wettelijke feestdagen)
  • Maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 20u en op zaterdag van 8u tot 13u (behalve op wettelijke feestdagen)
  • 24/7 permanentie

Voordat een samenwerking met Solutel officieel van start gaat, is het bovendien mogelijk om extra afspraken te maken over de gewenste permanentie. Het resultaat is altijd een permanentie op maat.

Bovendien kun je je maandelijks loskoppelen van jouw abonnement, bijvoorbeeld wanneer je maar gedurende een kortere periode op zoek bent naar telefonische permanentie.

2. Flexibele medewerkers

Een praktijk van drie dokters heeft nood aan een ander type van telefonische permanentie dan een middelgrote kmo in de logistieke sector. Onze medewerkers zijn getraind om zich het draaiboek van jouw praktijk of bedrijf in sneltempo eigen te maken. En dat in vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

Bovendien zijn we bij Solutel erop voorzien om op elk moment versterking in te zetten. Geef ons een seintje via de Solucall-app (voor artsen of voor bedrijven) of bel rechtstreeks een van onze medewerkers op, en we weten meteen wat ons te doen staat.

telefoonbeantwoording service

3. Flexibele tarieven

Bij Solutel hanteren we verschillende tarieven naargelang de gevraagde permanentie en het type klant waarmee we samenwerken:

Los daarvan spreken we een tarief op maat van jouw praktijk of bedrijf af, zodat je een maximaal rendement haalt uit jouw samenwerking met Solutel.

Mag het nog iets meer zijn?

Als klant van Solutel kan je niet alleen terecht voor een kwalitatieve telefoonbeantwoording. Ben je actief op social media of andere online media? Ook via deze kanalen kunnen we jouw klantencommunicatie versterken.

Neem zeker eens een kijkje naar het aanbod van ons omnichannel contact center.

Hoe ziet jouw ideale telefoonbeantwoording service eruit?

Vertel het ons. Vraag een vrijblijvende afspraak aan met ons en we vertellen op onze beurt alles over onze werkwijze en wat we voor jouw bedrijf of praktijk kunnen betekenen.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024