06 april 2020

Telesecretariaat en telefonische permanentie: alle tijd voor uw patiënt

post-afbeelding
Met een telesecretariaat en telefonische permanentie op maat bezorgen we u de nodige ademruimte.

Mensen rekenen op uw medische kennis. In een ideale wereld zou u zich alleen met de patiënt in uw praktijk moeten bezighouden. Met een telesecretariaat en telefonische permanentie van een even hoog niveau is dat perfect mogelijk.

Eén duidelijke formule

Als arts is uw planning heilig. Om tussen alle verschuivingen en annuleringen van afspraken het overzicht te houden, moet u al van goeden huize zijn.

Met een telesecretariaat en telefonische permanentie op maat bezorgen we u de nodige ademruimte, ook financieel. Geen vervelende telefoontjes meer tijdens uw consultaties. Wel een vertrouwde stem voor uw patiënt, en vooral een stem die altijd bereikbaar is. Ook tijdens de drukste momenten en verlofperiodes.

Daarom bieden we u telefonische permanentie van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8u tot 13u. Behalve op wettelijke feestdagen.

Lees ook de blog met onze collega John: “Wij zijn perfect ingespeeld op onze klanten”

telesecretariaat en telefonische permanentie

U bepaalt uw beschikbaarheid

Even geen telefonische permanentie nodig? Geen enkel probleem. U houdt de vingers aan de knoppen en bepaalt op welk moment u uw lijn doorschakelt naar een van onze medewerkers. Eén druk op de toets volstaat.

Wij volgen uw plan

Iedere arts heeft zijn eigen manier van werken. Daarom leggen we in onderling overleg vast welke stappen onze teamleden dienen te volgen tijdens elke oproep. Hoe spreken we uw patiënt aan? Welke gegevens dienen we te noteren? Wat met dringende oproepen of oproepen van collega-artsen?

Al deze afspraken leggen we vast in een duidelijk omschreven script, een stappenplan dat als leidraad dient tijdens elke telefoonoproep.

Telesecretariaat en telefonische permanentie: en online?

Werkt u al met een online agenda? Of wenst u er eentje te creëren? We zetten binnen de kortste keren een digitale agenda voor uw praktijk op (inclusief de koppeling met uw EMD)  en koppelen deze probleemloos aan uw telefonische permanentie. Onderzoek wijst trouwens uit dat een online agenda no shows met maar liefst 70% terugbrengt.

Waar kunnen we u mee helpen?

Wij hebben onszelf al een beetje voorgesteld. Nu willen we graag uw verhaal horen. Hoe kunnen we uw workload verlichten? Contacteer ons voor meer info of voor verdere vragen.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.