Starten met een telesecretariaat?
Download whitepaperOmnichannel contact
center: voor een globale
communicatie met je klanten
Onze diensten
Vanaf 132 euro per maand (excl. btw) kan jouw bedrijf gebruik maken van onze omnichannel diensten. Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
Bestellingen
Van het opnemen en opvolgen van bestellingen tot het behandelen van vragen van klanten: wij nemen het hele traject in handen.
Helpdesk / Dienst na verkoop
Ook na verzending beantwoorden we vragen vanuit de klant en plannen we techniekers in bij eventuele defecten.
Dispatching
Bij dringendere technische problemen zetten we snel een technieker in volgens een regioverdeling, wachtlijst of via een cascadesysteem.
Verwelkomingen en evaluaties
Nieuwe klanten welkom heten of polsen naar hun tevredenheid over de dienstverlening van jouw bedrijf? Onze medewerkers gaan ermee aan de slag.
Dit zeggen de klanten van Solutel
Gebruikmaken van ons
omnichannel contact center?
Stappen-plan
Stappen-plan