Pascal van Priceless-IT: “Solutel springt er bovenuit”
Bedrijven met meerdere kantoren hebben nood aan een consistente strategie voor klantcommunicatie. Zeker wanneer de medewerkers verspreid zitten over meerdere continenten. Pascal, zaakvoerder van Priceless-IT, spreekt uit ervaring. Hij vertelde ons wat Priceless-IT motiveerde om voor Solutel te kiezen.
Priceless-IT uit Oudsbergen maakt websites, webapplicaties en mobiele apps. Uniek bij Priceless-IT is dat hun development team aanwezig is in Hanoi, Vietnam. Hun team ontwikkelt bedrijfskritische software en moet snel kunnen schakelen bij meldingen van klanten. De klanttevredenheid hangt in grote mate af van een snelle en efficiënte dienstverlening. Een dienst die Pascal graag uitbesteed aan het team van Solutel.
Priceless-IT: nood aan telefonische opvang
“We zijn bij Solutel terechtgekomen door de nood aan telefonische opvang. Onze mensen zijn af en toe op de baan en we hebben een uitgebreide helpdesk. In dat kader hebben we af en toe ondersteuning nodig van een extern secretariaat. We hebben een duidelijke flow afgesproken waarop de communicatie terug naar ons komt. In dat kader volgt Solutel perfect de gemaakte afspraken op.”
“Solucall: een van de grootste sterktes van Solutel”
Klantencontact staat centraal in de samenwerking met een contact center, maar een omni channel contact center als Solutel gaat nog veel verder dan dat. Denk maar aan interne opvolging, de ondersteuning van een salesteam, rapportage, enz. Voor al deze diensten ontwikkelde Solutel een eigen platform genaamd Solucall.
“Een van de grootste sterktes van Solutel is hun achterliggend platform: Solucall, wat ze aanbieden aan al hun klanten en waarmee de volledige communicatie (chat, telefonie, Whatsapp, enz.) wordt gestroomlijnd.” weet ook Pascal.
“We gaan met Priceless-IT en een aantal andere bedrijven verhuizen naar een nieuw kantoor in Genk. Het is absoluut de bedoeling om ook de andere bedrijven te betrekken in de samenwerking met Solutel. Ik zou Solutel zeker aanraden aan andere bedrijven omdat zij de bedrijfsprocessen zeer goed in kaart brengen en er de gepaste oplossing voor bieden.”
Hoe haalt jouw bedrijf het maximum uit klantencontact?
Klinkt het wachtmuziekje jouw klanten te bekend in de oren? Worden jouw medewerkers overspoeld met berichten? Heeft ook jouw bedrijf, net als Priceless-IT, nood aan telefonische opvang?
Neem contact op en we bekijken graag hoe we samen het maximum halen uit het klantencontact van jouw bedrijf.