Kostenefficiënt telefonisch onthaal: waarom Solutel en niet iemand anders?
Om uw klanten of patiënten een kostenefficiënt telefonisch onthaal te bieden, heeft u nood aan een partij die tot in de puntjes is voorbereid op elk scenario. Want de persoon aan de andere kant van de lijn is assertiever en veeleisender dan ooit. Hoe wij ervoor zorgen dat de persoon aan de andere kant van de lijn altijd de hoorn tevreden neerlegt?
1. Klein team met een grootse aanpak
Solutel is geen offshore contact center met honderden telefonisten op een rij. Wij zijn een kleinschalig team van een twintigtal mensen. Te klein zegt u? Perfect op maat, vinden wij. Zo garanderen we een persoonlijker contact met onze klanten en een betere voeling met hun dossier. Kortom, kostenefficiënt telefonisch onthaal waar u zich meteen op uw gemak bij voelt.
2. Snel bijsturen
Aan het begin van elke samenwerking stellen we op basis van een gedetailleerde vragenlijst een script op maat op. Op deze manier weten onze medewerkers perfect wat ze moeten doen en antwoorden, in elk scenario. Moeten we toch bijsturen onderweg? Eén belletje volstaat.
3. Vrijheid in keuze van online agenda
Bent u op zoek naar een geschikte online agenda om te koppelen aan uw telefonisch onthaal? Bij Solutel bent u niet gebonden aan één bepaalde online agenda. U kiest zelf met welke agenda u wenst te werken (Introlution, Doctena, Doclr, Medici, Crossuite…), wij zorgen dat alles op punt staat. Uiteraard staan we altijd paraat om u advies te geven.
4. Superkorte wachttijden
Als uw klanten of patiënten bellen, garanderen wij een korte reactietijd. 90% van onze oproepen beantwoorden we binnen de twintig seconden.
5. Kostenefficiënt telefonisch onthaal in drie talen
Zit u met een meertalig cliënteel? Al onze medewerkers aan de lijn zijn minstens drietalig (Nederlands, Frans en Engels) en hebben een pak ervaring binnen de communicatiewereld.
6. Gedetailleerde facturen
U wil precies weten wat we u aanrekenen. Daarom krijgt altijd een gedetailleerde factuur van ons. Wenst u nog specifiekere info? Dan krijgt u van ons een zeer uitgebreid overzicht van de gebruikte diensten: hoe lang heeft elke oproep geduurd? Hoeveel sms’en hebben we verstuurd? Hoeveel doorschakelingen zijn er gebeurd?
7. Maandelijks opzegbaar
Wenst u om een of andere reden uw abonnement stop te zetten bij ons? Dan hoeft u niet te wachten tot het einde van het jaar. Het is steeds mogelijk om op het einde van de maand uw abonnement stop te zetten.
Zit u nog met een paar vraagtekens?
Dan steken we graag nog een tandje bij. Wat uw vragen ook zijn, vuur ze af en u krijgt binnen de kortste keren een antwoord.