16 september 2019

Kostenefficiënt telefonisch onthaal: waarom Solutel en niet iemand anders?

post-afbeelding
Om uw klanten of patiënten een kostenefficiënt telefonisch onthaal te bieden, heeft u nood aan een partij die tot in de puntjes is voorbereid op elk scenario.

Om uw klanten of patiënten een kostenefficiënt telefonisch onthaal te bieden, heeft u nood aan een partij die tot in de puntjes is voorbereid op elk scenario. Want de persoon aan de andere kant van de lijn is assertiever en veeleisender dan ooit. Hoe wij ervoor zorgen dat de persoon aan de andere kant van de lijn altijd de hoorn tevreden neerlegt?

1. Klein team met een grootse aanpak

Solutel is geen offshore contact center met honderden telefonisten op een rij. Wij zijn een kleinschalig team van een twintigtal mensen. Te klein zegt u? Perfect op maat, vinden wij. Zo garanderen we een persoonlijker contact met onze klanten en een betere voeling met hun dossier. Kortom, kostenefficiënt telefonisch onthaal waar u zich meteen op uw gemak bij voelt.

2. Snel bijsturen

Aan het begin van elke samenwerking stellen we op basis van een gedetailleerde vragenlijst een script op maat op. Op deze manier weten onze medewerkers perfect wat ze moeten doen en antwoorden, in elk scenario. Moeten we toch bijsturen onderweg? Eén belletje volstaat.

3. Vrijheid in keuze van online agenda

Bent u op zoek naar een geschikte online agenda om te koppelen aan uw telefonisch onthaal? Bij Solutel bent u niet gebonden aan één bepaalde online agenda. U kiest zelf met welke agenda u wenst te werken (Introlution, Doctena, Doclr, Medici, Crossuite…), wij zorgen dat alles op punt staat. Uiteraard staan we altijd paraat om u advies te geven.

4. Superkorte wachttijden

Als uw klanten of patiënten bellen, garanderen wij een korte reactietijd. 90% van onze oproepen beantwoorden we binnen de twintig seconden. 

kostenefficiënt telefonisch onthaal

5. Kostenefficiënt telefonisch onthaal in drie talen

Zit u met een meertalig cliënteel? Al onze medewerkers aan de lijn zijn minstens drietalig (Nederlands, Frans en Engels) en hebben een pak ervaring binnen de communicatiewereld.

6. Gedetailleerde facturen

U wil precies weten wat we u aanrekenen. Daarom krijgt altijd een gedetailleerde factuur van ons. Wenst u nog specifiekere info? Dan krijgt u van ons een zeer uitgebreid overzicht van de gebruikte diensten: hoe lang heeft elke oproep geduurd? Hoeveel sms’en hebben we verstuurd? Hoeveel doorschakelingen zijn er gebeurd?

7. Maandelijks opzegbaar

Wenst u om een of andere reden uw abonnement stop te zetten bij ons? Dan hoeft u niet te wachten tot het einde van het jaar. Het is steeds mogelijk om op het einde van de maand uw abonnement stop te zetten.

Zit u nog met een paar vraagtekens?

Dan steken we graag nog een tandje bij. Wat uw vragen ook zijn, vuur ze af en u krijgt binnen de kortste keren een antwoord.

 

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2023

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.