U wilt minder
telefoneren en meer
tijd voor uw klanten?

Telefoonservice voor uw bedrijf

Als bedrijf is het belangrijk om elke kans met twee handen te grijpen. Uiteraard wilt u dan ook geen enkel telefoontje missen. Want misschien is het wel een prospect die u probeert te bereiken.

Of u nu een startend bedrijf bent of al enkele medewerkers in dienst hebt – het is niet vanzelfsprekend om telefoonpermanentie te verzekeren.

Een professionele telefoonservice inschakelen, lost dat probleem voor u op. Wij beantwoorden uw oproepen wanneer u niet bereikbaar bent. Of schakelen ze door naar de juiste persoon binnen uw onderneming. Dankzij onze telefoonservice bent u zeker dat u geen enkel belangrijk telefoontje meer misloopt.

Kies voor onze telefoonpermanentie, volgens de formule die het beste bij u past:

  • Formule Business 1 Van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 18u. Behalve op wettelijke feestdagen.
  • Formule Business 2 Van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8u tot 13u. Behalve op wettelijke feestdagen.
  • De zekerheid dat al uw inkomende oproepen correct worden verwerkt.
  • Geen lijst gemiste oproepen elke keer als u uit meeting komt of op de baan bent.
  • Geen discussie en gedoe meer tussen collega’s over ‘wie de telefoon doet’.
  • Vanaf 135€/maand – een pak goedkoper dan een secretaresse.
  • Een telefoonservice die werkt wanneer en hoe u het wilt.
  • Eén vast aanspreekpunt voor al uw vragen.
  • Dezelfde vertrouwde stem(men) aan de lijn voor uw patiënten.
  • Duidelijke afspraken rond dringende telefoontjes.

ACTIE
EERSTE 60 OPROEPEN GRATIS*
(t.w.v. 75 euro) *Bij het intekenen voor min. 3 maanden
Benieuwd wat wij nog meer voor u kunnen betekenen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Een telefoonservice op maat

Wat als u uw telefonisch onthaal aan ons toevertrouwt? Wat zijn dan de volgende stappen?

1

Kennismaking: met wie spreken we?

Hallo, wij zijn Solutel. Vertel ons eens: wie bent u? En wat kunnen wij voor u betekenen? Tijdens dit gesprek brengen wij in kaart wat u van een telefoondienst verwacht.

2

Plan van aanpak: de lijnen uitzetten

Wij vertalen uw wensen in een duidelijke procedure. Die briefen we door aan ons team van telefonisten. Zo weten zij in elke situatie perfect wat hen te doen staat.

3

Aan de slag: laat alles maar aan ons over

U krijgt van ons een persoonlijk telefoonnummer waar u naar doorschakelt. Voila, vanaf nu bent u zeker dat elke oproep op een correcte en professionele manier wordt behandeld.

Opvolging: directe lijn tussen u en ons

4

Wij doen ons ding, zodat u zich kan concentreren op uw echte werk. Maar heeft u vragen of opmerkingen? Uw vaste contactpersoon staat voor u klaar.

Geen storend gerinkel meer tijdens uw consultaties of klantenbezoeken.

Wie heeft u aan de lijn?

Mijn afsprakenbeheer uitbesteden – is dat wel de juiste oplossing voor mijn praktijk? Gaan mijn patiënten dat wel aanvaarden als ze iemand anders dan mij aan de lijn krijgen? Gaat dat niet onpersoonlijk zijn? En kunnen die telefonisten wel correct inschatten wat ze moeten doen in bepaalde gevallen?

U zit met vragen, dat is niet meer dan normaal. Het zijn de typische vragen waar ook uw collega’s mee zaten. Maar eigenlijk is het simpel. U vertelt ons één keer hoe u wilt dat wij uw patiënten te woord staan. U legt ons uit wat we moeten doen met dringende telefoontjes. Hoelang wij voor een bepaald type afspraak moeten voorzien.

En daarna brengt ons ervaren team van telefonisten dat voor u in orde.

Meer weten over ons?Maak kennis met ons team
Eén vast team dat uw patiënten te woord staat.
Een telefoondienst met ruime ervaring in het vak.
Na een gemiddelde van amper 12 seconden nemen we al op.
92% van alle oproepen beantwoorden we binnen 20 seconden.
Onze telefonisten zijn vlot drietalig: N-F-E
Eén contactpersoon voor al uw vragen.
© SOLUTEL 2019 - Privacy policy