07 september 2019

Customer contact center: de 4 voordelen van een externe klantenservice

post-afbeelding
Een sterk customer contact center beheert uw gesprekken op efficiënte en klantvriendelijke wijze. Hoe we het bij Solutel aanpakken?

Een sterk customer contact center beheert al uw binnenkomende en uitgaande contactnames op een efficiënte en klantvriendelijke manier. Een externe antwoorddienst doet al het voorgaande, maar bespaart u een pak budget en tijd die u ongetwijfeld ergens anders waardevol kunt inzetten. Vier redenen waarom ook u zeker de keuze moet overwegen! 

Eén dedicated team voor uw bedrijf…

Hoe kan ik mijn klantencommunicatie overdragen aan een partij die mijn bedrijf van toeten noch blazen kent? Klopt helemaal! Daarom nemen we ook de tijd om u en uw werkwijze tot in de diepste details te leren kennen.

Meer nog, we koppelen één of meerdere vaste en ervaren medewerkers aan uw bedrijf (dedicated team). Zij vormen mee de spreekbuis naar de buitenwereld toe, alsof het uw eigen interne medewerkers waren. Voor u zijn ze uw single point of contact.

Hoe we dat doen? Onze dedicated teams krijgen een doorgedreven opleiding over uw bedrijf. Ze leren uw bedrijfsprocessen kennen, komen alles te weten over uw producten of diensten, noem maar op.

… over alle communicatiekanalen heen

Het customer contact center van Solutel biedt veel meer dan alleen maar telefoonbeantwoording. Wij nemen alle moderne communicatiekanalen voor onze rekening, zoals webchat, sms en social media. Van Facebook tot WhatsApp. Ook communicatie via onze app behoort tot de mogelijkheden. Hiermee kunt u bijvoorbeeld zelf aangeven wanneer u bereikbaar wenst te zijn en wanneer niet.

customer contact center

Eén platform, meteen up and running

Om te kunnen genieten van dit ruime aanbod van diensten hoeft u niet zelf te investeren in nieuwe infrastructuur of software. Wij beheren alle opdrachten en beantwoorden al uw oproepen en boodschappen via één intern, centraal platform. Ook eventuele bedrijfseigen bestelsoftware of CRM-pakketten koppelen we moeiteloos aan ons systeem.

Uitgebreide permanentie

Door beroep te doen op ons customer contact center geniet u trouwens uitgebreide permanentie-uren, tussen 8u00 en 20u00 . Wenst u ook permanentie op bijvoorbeeld zaterdagvoormiddag? We stemmen uw wensen in samenspraak af.

Een customer contact center uw bedrijf waardig?

Onze grootste sterktes kent u nu. Maar we kunnen gerust nog een tijdje doorvertellen. Zitten we anders een keertje samen? Dan vertellen we preciés hoe we uw communicatie met uw klanten kunnen optimaliseren. Interesse? Neem contact met ons op en we laten snel van ons horen.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024