Ik ben Arts-specialist

Telesecretariaat voor arts-specialisten: wij weten hoe belangrijk flexibiliteit voor je is
Als arts-specialist

Als arts-specialist schipper je voortdurend tussen ziekenhuis en eigen praktijk. Op twee fronten het beste van jezelf geven, is al een hele prestatie. Maar de vele telefoontjes en mailtjes die door de dag binnenkomen, zijn er mogelijk te veel aan geworden de laatste tijd. Met een telesecretariaat voor arts-specialisten ter ondersteuning kan je in alle flexibiliteit jouw patiënten te woord staan en opvolgen.

Waarom kiezen voor een telesecretariaat voor arts-specialisten?

Meestal ben je als arts-specialist maar een aantal dagen per week aanwezig in je praktijk. Beschik je niet over een secretariaatmedewerker, dan moet je voornamelijk tijdens die dagen orde zien te krijgen in alle oproepen van je patiënten. Wellicht zitten daar ook vele gemiste oproepen tussen, gezien jouw verplichtingen in het ziekenhuis.

Als telesecretariaat voor arts-specialisten weten we als geen ander welke uitdagingen bij jouw dagelijkse workflow komen kijken. De flexibiliteit die jij telkens aan de dag legt, daar kunnen wij ons bij Solutel perfect op organiseren. Onze medewerkers nemen professioneel en met de glimlach de communicatie met jouw patiënten in handen. Zodat jij je helemaal kan focussen op jouw job.

Wat kost ons telesecretariaat voor arts-specialisten?
Klantenbinding: medewerker aan de lijn via een headset
Onze formules

Met de formule Medical – vanaf 160 euro per maand (incl. btw) – geniet je de volgende voordelen:

  • Telefonische permanentie van maandag tot en met vrijdag, van 7u30 tot 20u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
  • Ook op zaterdag van 8u tot 13u (uitgezonderd wettelijke feestdagen)
  • Bepaal zelf wanneer je de lijn doorschakelt
  • Digitale koppeling van onze diensten met jouw vertrouwde online agenda
  • Gedetailleerd overzicht van jouw verwerkte oproepen via ons Solucall-platform
Actie

Krijg uw eerste 60 oproepen gratis! Maak nu uw afspraak

Wij werken met

Dit zeggen de klanten van Solutel

Bekijk hier hoe dr. Broeckaert de enorme meerwaarde van ons medisch telesecretariaat en berichtenplatform ervaart.

Accepteer marketing-cookies om deze video te bekijken.

Bedankt aan het hele team voor de uitmuntende samenwerking de voorbije drie jaar.

Een gemeende dankjewel!

Bedankt dat jullie rekening houden met mijn ‘wensenlijst’ bij het plannen van een afspraak. Het is voor mij tot nog toe al heel aangenaam werken!

Bedankt voor jullie fast service.

Top team !

Ondertussen werk ik een dikke maand met jullie en het is een verademing om ongestoord verder te kunnen werken. Fijn dat ik ook uitgebreid kan nalezen wie wanneer en waarover heeft gebeld. Een patiënte zei me ook dat jullie zeer vriendelijk waren, waarvoor hartelijk bedankt!

Dank u voor al jullie geleverde werk. Dank u om steeds vriendelijk te zijn voor alle patiënten en de oproepen correct af te handelen. We appreciëren jullie werk ten zeerste.

Bedankt voor jullie inzet en medewerking! Jullie zorgen ervoor dat we de patiënten op een serene en gestructureerde manier kunnen gezien. Het is aangenaam en vlot werken zonder telefoons. Discussies om mensen te doen komen naar de vrije raadpleging zijn hiermee verleden tijd, waarvoor dank ! Het is even aanpassen om alles uit handen te geven, maar op enkele kinderziekten na zijn we heel tevreden. We blijven bijsturen zo nodig.

Heel erg tevreden met jullie professionele en vriendelijke service!

Hartelijk dank voor de vlotte en uiterst vriendelijke samenwerking!
Het is een verademing in de praktijk.

Dankjewel om mij te ontlasten van al die telefoonoproepen. Jullie doen dat super. Daardoor is mijn beroepsleven veel meer in balans. Doe zo voort!

We werken nog niet zo lang met Solutel, maar zijn aangenaam verrast door de professionele, vriendelijke en vlotte samenwerking zowel met ons als naar de patiënten toe. Wij beseffen ten volle dat het ook voor jullie niet altijd eenvoudig is en te weten wat onze patiënten willen. Geduld en stressbestendigheid zijn soms nodig. We merken dat jullie veel ervaring hebben met artsenpraktijken

Een kort mailtje gewoon om even te zeggen dat alle telefonisten die ik al aan de lijn heb gehad dat heel goed doen. Ik zou niet graag in hun schoenen staan… altijd iemand moeten storen die liever niet wil gestoord worden. Maar ze slagen er steeds in de ergernis (van het gestoord worden) te laten verdwijnen door hun vriendelijkheid en professionaliteit. Het lijkt me niet altijd gemakkelijk voor hen met de vele veranderingen bij ons in de praktijk. Maar chapeau hoe ze het doen. Mag ook eens gezegd worden 😉

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met jullie. Ons werk is hierdoor 200% aangenamer geworden. Een echte verademing. We hadden dit veel eerder moeten doen.

Bedankt voor jullie uitstekende werk!

Een tijdswinst van minimum 1,5 uur per dag…

Huisartsenpraktijk SpectrumMed
Praktijken in Sint-Gillis & Koekelberg
Huisarts Temse
Tandartspraktijk - Herk-de Stad
Huisartsenpraktijk - Ieper
Praktijk voor Endodontie - Brussel
Cardioloog Diest & Leuven
Huisartsenpraktijk Ninove
Huisarts Niel
Huisarts Aarsele
Tandartspraktijk Grimbergen
Huisartsenpraktijk Avelgem
Huisartsenpraktijk Kappele-op-den-Bos
Huisartsenpraktijk Retie
Tandarts Eddy De Valck

Samenwerken met ons
telesecretariaat voor arts-specialisten?
Stappen-plan

Stap 01
Kennismaking en intakegesprek
Wat zijn jouw bezorgdheden op vlak van communicatie met je patiënten? Vertel ons alles over de dagelijkse gang van zaken binnen jouw praktijk en vuur ook gerust al jouw vragen op ons af.
Stap 02
Gedetailleerd draaiboek
Slaan we de handen in elkaar? Fijn! Dan gaan we nu een draaiboek op maat opstellen, dat als leidraad zal dienen voor onze medewerkers. Op basis hiervan kunnen ze met elk scenario binnen jouw praktijk aan de slag.
Stap 03
Koppeling met online agenda
Ons telesecretariaat voor arts-specialisten koppelt al zijn diensten aan jouw eigen online agenda. Alle informatie over jouw oproepen en berichten lees je dus rechtstreeks binnen jouw vertrouwde agendaomgeving.
Stap 04
Rechtstreekse lijn met ons team
Eens alle systemen vertrekkensklaar zijn, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de telefoon door te schakelen naar ons? Via een simpele druk op de toets springen we voor je in.
Stap 05
Altijd en overal overzicht
Met Solucall beschik je over een centraal beheerplatform. Hier vind je een compleet GDPR proof-overzicht terug van alle verwerkte oproepen.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024