Klantenservice software: krijg meer inzicht in uw communicatie met Solucall

Bent u gericht op zoek naar sterke klantenservice software voor uw bedrijf? Met Solucall krijgt u een compleet overzicht van alle contactnames tussen uw medewerkers en uw klanten. Op één centraal platform, waar we trouwens tal van interessante data voor u verzamelen.

Hoge verwachtingen

Combineert uw bedrijf traditionele communicatiekanalen – telefonie, e-mail, sms – en moderne varianten, zoals social media (Facebook Messenger, Whatsapp…) en webchat? Wij hoeven u wellicht niet meer te vertellen hoe belangrijk snelheid van antwoord en een persoonlijke aanpak de dag van vandaag zijn.

Daar sluipen ook net de mogelijke gevaren. Het hedendaagse verwachtingspatroon is nu eenmaal dat u als bedrijf uw klant via elk kanaal zo snel mogelijk van antwoord dient of verderhelpt.

Online én offline statistieken

Met Solucall bieden we u een klantenservice software aan die al deze verwachtingen helemaal invult. Met als belangrijkste voordeel dat u alle contactnames van en naar uw bedrijf in één centraal overzicht verzameld krijgt. En dat u uw medewerkers actief kunt betrekken dankzij de bijhorende Solucall-app. Maar er is veel meer: ontdek er hier alles over.

En daar stopt het niet. Van elke geregistreerde telefonische oproep of online contactopname houden we namelijk verschillende statistieken bij binnen Solucall, zoals:

  • Hoe lang duurde iedere unieke oproep?
  • Langs welke kanalen kwamen de contactnames binnen?
  • Welk type contactnames (bv. commercieel, logistiek, financieel, technisch…) kwamen het meest voor en via welke kanalen?

Aan de hand van deze statistieken kunt u mogelijk een aantal duidelijke trends aanduiden in de communicatie tussen uw bedrijf en uw klanten. Komen klanten sneller met een vraag over een levering aankloppen via Whatsapp of net via de webchat? Via welke weg krijgen ze het liefst support in geval van technische problemen?

Op basis van deze cijfers kunt u dan op uw beurt aan de slag met eventuele verbeteringen of met het finetunen van uw strategie op vlak van klantencommunicatie.

Klantenservice software uit eigen huis: en dan zijn wij er nog

Solucall is een ontwikkeling uit eigen huis. Het resultaat van jarenlang hard werken en expertise opbouwen bij kleine en grote klanten.

Hoe haalt u als bedrijf het maximum uit Solucall en de bijhorende app? Hoe schakelt u de juiste medewerkers in om zo efficiënt mogelijk te werken? En welke statistieken zijn belangrijk om in de gaten te houden?

Bij Solutel staat een zeer ervaren en enthousiast team achter de samenwerking met uw bedrijf, klaar om een antwoord te bieden op al deze vragen. Samen zorgen we voor een maximaal professionele en performante communicatie op maat van al uw klanten.

Wilt u graag meer weten over hoe zo’n samenwerking er precies aan toe gaat? Contacteer ons voor een vrijblijvende afspraak en dan leggen we onze verhalen samen.

© SOLUTEL 2021 - Privacy policy - Cookie policy

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.