Waarmee kunnen we
u verderhelpen?

Hoeveel extra omzet kunnen wij voor u genereren?

Doe de test
Oplossingen op maat
Goed opgeleid team
Persoonlijke aanpak
State-of-the-art software

Wat we doen

Het lukt u niet meer om de dagelijkse stroom van contactopnames te bolwerken? Of is het moeilijk om permanentie te garanderen voor uw klanten? Dan bieden wij van Solutel contact center u de oplossing. Wij handelen al uw klantencontacten professioneel af. Wanneer u het wilt en hoe u dat wilt.

bestellingen
Bestellingen opnemen
en opvolgen

Wij nemen de bestellingen op via verschillende kanalen en volgen deze secuur op.

helpdesk
Helpdesk
(dienst na verkoop)

Wij behandelen oproepen of vragen van uw klanten met een technisch probleem, sturen hen door naar een service center of plannen een technieker in.

techniekers
Dispatching van
techniekers

Uw klant heeft een dringend technisch probleem en er dient dringend een technieker langs te gaan? Dan contacteren we snel een technieker volgens een wachtlijst of via een cascadesysteem.

evaluaties
Welkomstoproepen
en evaluaties

U wil nieuwe klanten persoonlijk welkom heten? Of u wil zeker zijn dat de klant een bepaalde brochure goed heeft ontvangen? Dan contacteren wij uw klant.

Geen storend gerinkel meer tijdens uw consultaties of klantenbezoeken.

Onze klantendienst is gemakkelijk bereikbaar

Je klanten nemen allang niet meer alleen contact met u op via de telefoon. Dankzij de multichannel aanpak van Solutel kunnen uw klantencontacten voortaan ook via e-mail, chat, sms of sociale media verlopen. Onze service? Die is helemaal afgestemd op wat uw klanten nodig hebben.

Multichannel aanpak

solutel-multi-channel
© SOLUTEL 2019 - Privacy policy