26 november 2020

Haal het maximum uit al uw oproepen met de Solucall-app

post-afbeelding
Met de Solucall-app krijgt u een perfect overzicht van wat er met elk telefoontje gebeurt.

Een gemiste oproep is een gemiste kans, net als een beantwoorde oproep die vervolgens niet meer adequaat wordt afgehandeld binnen uw bedrijf. Met de Solucall-app geeft u in realtime aan wat er met elke binnenkomende en uitgaande oproep is gebeurd en wordt alles voor u samengevat via een centraal beheerplatform. En er is meer. 

Bent u bereikbaar?

De Solucall-app is er voor alle bedrijven die hun telefonische communicatie met klanten, leveranciers en andere stakeholders hoog op het prioriteitenlijstje hebben staan. En waar een gestroomlijnde communicatie een must is. Denk aan bedrijven met bijvoorbeeld meerdere commerciële, technische… profielen of met veel medewerkers op de baan.

Met de app kunt u als gebruiker aangeven of u beschikbaar bent om oproepen aan te nemen en via welke weg. Bijvoorbeeld op uw gsm-nummer of enkel op het interne nummer. Op vakantie of even in bespreking? Pas uw status eenvoudig aan in de app.

Geef 100% gevolg aan uw oproepen

Oproep afgehandeld? Na elke oproep krijgt u een pushbericht binnen op uw smartphone en/of via e-mail, waarmee u extra info kunt meegeven. Is er een offerte naar de klant gestuurd? Is er opvolging nodig van een andere collega? Ging het gesprek over een commercieel of net technisch dossier?

Eén kleine handeling zorgt ervoor dat:

  • uw koude leads niet koud blijven;
  • uw partners het vertrouwen in uw bedrijf blijven behouden;
  • uw leveranciers niet afhaken na een ongelukkige miscommunicatie;

Wat er ook gebeurt, de aangeduide admin binnen uw bedrijf – bijvoorbeeld de zaakvoerder, de office of operations manager – behoudt altijd het overzicht vanuit het centrale beheerplatform. Op deze manier benut u elke telefonische oproep vanuit of naar uw bedrijf maximaal.

solucall-app

Extra functies

Naast bovengenoemde functies heeft u als gebruiker van de Solucall-app andere interessante opties, zoals de interne, beveiligde chatfunctie waarmee collega’s onderling nog bepaalde zaken kunnen kortsluiten.

Met de labelfunctie kunt u een vast kenmerk koppelen aan uw oproep (commercieel, financieel, technisch, logistiek…) en met de zoekfunctie duikt u tot diep in de archieven om te zien hoe die oproep is afgehandeld.

Hoe de Solucall-app activeren?

De gebruikersomgeving opzetten, gebeurt altijd in samenspraak tussen Solutel en u als bedrijf. Samen bepalen we wie de adminrechten krijgt en wie welke machtigingen geniet.

Tot slot versturen we naar alle gebruikers van de app een activeringsmail. Hiermee kunnen ze zowel inloggen via Solucall als via de webbrowserversie.

Download Solucall meteen

Solucall is reeds beschikbaar voor al onze klanten in de verschillende appstores:

Wenst u een vraag te stellen of de app te activeren, contacteer ons en we brengen alles snel in gereedheid, zodat u het maximum uit het telefoonverkeer haalt binnen uw bedrijf.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2023

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.