03 maart 2021

Software klantenservice kiezen: welke functies mogen echt niet ontbreken?

post-afbeelding
Maak kennis met Solucall, een digitaal platform waar u uw klantencommunicatie centraal beheert.

Wat mag echt niet ontbreken op een online platform waarop u communiceert met klanten, leveranciers en andere belangrijke partners? Bij Solutel hebben we onze jarenlange ervaring in communicatieondersteuning gebundeld in één allesomvattende software voor uw klantenservice. Maak kennis met Solucall.

Centraal opvolgen en beheren

Al uw inkomende en uitgaande contactnames in één centraal overzicht. Snel vertaald: geen enkele telefoonoproep, e-mail of chatbericht dat ooit nog door de mazen van het net glipt. En geen geschipper meer tussen verschillende websites en apps. Voor u als bedrijf betekent dit een enorme gemoedsrust, want vertrouwen en professionalisme stralen rechtstreeks af van uw manier van communiceren. En hoe u die communicatie beheert en verwerkt.

Met Solucall ziet u in één oogopslag wie de contactname behandeld heeft, wat er besproken is en naar wie de collega in kwestie het bericht eventueel heeft doorgestuurd. Bovendien kunt u elke contactname voorzien van een label, zoals salestransportHR… om een duidelijk overzicht te krijgen van de inhoud van uw communicatie.

Software klantenservice in alle inclusiviteit en flexibiliteit

Met Solucall centraliseert u eenvoudig de meest populaire communicatievormen binnen één gebruiksvriendelijke digitale omgeving:

  • Telefoonverkeer en sms (Viber, Google Business Messages…)
  • E-mail
  • Webchat
  • Social media (Whatsapp, Facebook Messenger, WeChat, Lynechat, Telegram…)

Ook andere communicatie-applicaties koppelen we probleemloos aan uw persoonlijke Solucall-omgeving. Vertel ons waar u precies naar op zoek bent.

software klantenservice

Via de Solucall App geven uw medewerkers ook aan of ze al dan niet bereikbaar zijn en aan wie ze de contactnames eventueel wensen te delegeren.

Koppeling met Solucall-app

Die ene collega die net in een lange meeting zit of met verlof is. Of die plotseling geveld is door de griep. Hoe garandeert u te allen tijde de kans op een kwalitatieve afhandeling van uw contactnames? Door zo gericht mogelijk de juiste mensen in te schakelen. Via de Solucall App geven uw medewerkers aan of ze al dan niet bereikbaar zijn en aan wie ze de contactnames eventueel wensen te delegeren. Intern naar een eigen collega? Of naar onze eigen Solutel-medewerkers?

Data sharing is caring 

Hoe lang duurt een gemiddeld telefoongesprek met een klant? Komen vragen over de leveringstermijn voornamelijk via webchat of via e-mail binnen? Net omdat Solucall alle contactnames centraliseert, komen er al snel massa’s interessante data beschikbaar. Data die u kan gebruiken om de communicatie-inspanningen binnen uw bedrijf nog meer te finetunen.

Communicatie in twee richtingen 

En tot slot: via Solucall staat u voortdurend in contact met onze medewerkers en vice versa. Heeft u bepaalde vragen of opmerkingen over een specifieke contactname? Stel ze ons via het Solucall-platform zelf. Omdat al onze medewerkers zelf 24/7 deze software voor klantenservice gebruiken, staan we altijd meteen klaar met een antwoord.

Software klantenservice: waar bent u specifiek naar op zoek?

Als nauwe communicatiepartner van B2B- en B2C-bedrijven hebben we een schat aan ervaring opgebouwd op vlak van klantencommunicatie. We bieden naast onze permanentie daarom ook graag ons advies aan over hoe we uw contactnames nog beter kunnen verzilveren.

En Solucall speelt daar vandaag én morgen een cruciale rol in. Wilt u graag weten welke voordelen Solucall rechtstreeks voor uw bedrijf oplevert? Contacteer ons of chat met ons via onze website of bel ons op het nummer 0800 206 06 voor een vrijblijvende afspraak.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024