15 december 2023

De acht redenen waarom het telesecretariaat van Solutel beter is dan een in-house receptionist

post-afbeelding
Als bedrijf wil je altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Een in-house receptionist kan een oplossing zijn, wij bieden nog meer. Telesecretariaat van Solutel biedt je wel het complete pakket om je klanten op hun wenken te bedienen en dat voor een veel voordeligere prijs.

Alle voordelen van het medische telesecretariaat van Solutel zetten we graag voor je op een rij.

 

1 – 24/24 uur beschikbaar versus kantooruren
Je wil de hele dag beschikbaar zijn voor je klanten? Natuurlijk! Dan heb je nood aan het telesecretariaat van Solutel. Al onze lijnen staan de hele dag open en dat het hele jaar door. Een klant hoeft dus niet te wachten op de kantooruren van de receptionist, maar kan altijd bij je terecht. Service zoals het hoort!

 

2 – Meer dan enkel de telefoon opnemen

Het telesecretariaat van Solutel doet meer dan enkel telefonische problemen oplossen. Het neemt ook de e-mails voor zijn rekening en ook social media kent geen geheimen voor onze professionele mensen. Op elk kanaal spelen we kort op de bal, je klanten worden dus overal snel en correct geholpen.

 

3 – Laat de zorgen aan ons
Terwijl het telesecretariaat van Solutel de zorgen van je klanten aan het behandelen is, kun jij als bedrijf je 100% blijven focussen op je kernactiviteiten.

 

4 – Maximale opvolging
De tijd dat mensen aarzelden om bedrijven te contacteren, is voorbij. De lijnen staan roodgloeiend. De berichten op WhatsApp stromen binnen en de mailbox puilt uit. Het telesecretariaat van Solutel zorgt voor de maximale opvolging. Geen klant blijft meer in de kou staan en ieder probleem verdwijnt als sneeuw voor de zon door een efficiënte manier van afhandeling.

 

5 – Kennis van zaken
Bij het telesecretariaat van Solutel werken enkel mensen die het klappen van de zweep kennen. Die kennis van zaken geeft jouw bedrijf een professionele uitstraling.

 

6 – Tot 75% op loonkosten besparen
Stond je er ooit al bij stil als je enkel tijdens de kantooruren beschikbaar wil zijn, je niet 1, maar 1,5 receptionist per dag nodig hebt. 1,5 fulltime medewerker per dag is een grote uitgavepost. Deze kun je dankzij het telesecretariaat van Solutel meteen schrappen! Je kunt zo tot 75% op loonkosten besparen én je bedrijf is 24/7 beschikbaar voor je klanten. Tel uit je dubbele winst.

 

7 – Altijd bemand
Ziek worden is menselijk. Dat een in-house receptionist om de zoveel tijd een keertje uitvalt, gebeurt dus. Als werkgever zit je dan met de handen in het haar. Hoe los je het op en blijf je beschikbaar voor je klanten? Dankzij het telesecretariaat van Solutel zijn die zorgen voorbij. Wij zorgen voor een permanente bemanning met ervaren en deskundige mensen.

 

8 – We groeien met je mee
Als bedrijf ga je voor groei. Deze groei brengt meer klanten met zich mee, die ook gehoord willen worden. Jouw bedrijf hoeft dan gelukkig niet op zoek naar extra personeel, want het telesecretariaat van Solutel groeit eenvoudig met je mee.

Contacteer ons voor meer info.

 

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.