Customer Engagement in Het Digitale Tijdperk: De Kracht van Een Omnichannel Contact Center
Solutel staat voor jou en je klant klaar
Voor je bedrijf zijn er heel wat zaken kostbaar. Je klant staat voorop en ook je tijd is belangrijk. In die combinatie zit meteen de eerste grote winst voor jouw bedrijf als je kiest voor het omnichannel contactcenter van Solutel. Wij staan immers op elk moment van de dag en dat het hele jaar door klaar voor je klant. We verwelkomen je klant met open armen en polsen hoe wij er voor hem kunnen zijn.
Je klant zal zich dus altijd gehoord en betrokken voelen als hij via ons bij jou aanklopt, belt, mailt, whatsappt, sms’t… Meteen een tweede pluspunt van het omnichannel contactcenter van Solutel. Ons bedrijf kan al je verschillende communicatiemogelijkheden van je overnemen.
Bij Solutel krijg je het totaalpakket, maar dat wel afgestemd op de noden van jouw cliënteel en jouw bedrijf. We creëren niet enkel met jou, maar ook met jouw klanten een persoonlijke aanpak. We bieden ondersteuning waar gewenst.
Tot slot onderstrepen we nog graag het belang van de vakmensen die bij Solutel aan de slag zijn. Zij kennen de knepen van het vak en weten hoe ze met jouw klanten een band kunnen opbouwen. Onze professionals worden ook regelmatig bijgeschoold waardoor ze ook mee zijn met de nieuwste verwachtingen van jouw klanten.