23 oktober 2019

Customer care center: één uniek team voor al uw klantencontacten

post-afbeelding
Een dedicated team leert uw bedrijf helemaal kennen. U bepaalt wanneer u ons customer care center inzet en bespaart een fulltime contract.

Eén externe partij die alle communicatie tussen uw bedrijf en uw klanten in goede banen leidt? Hyperprofessioneel en op maat? Wij selecteren een compact team dat uw bedrijf door en door leert kennen. U bepaalt hoe vaak u de diensten van ons customer care center inzet en bespaart hoe dan ook de kosten van een fulltime contract.

Waarom een customer care center?

Omdat communicatie ons vak is. Wij van Solutel kennen de gevoeligheden tussen klant en bedrijf en hebben hier onze diensten perfect op afgestemd. U als bedrijf wilt langs uw kant de kosten zo laag mogelijk houden, zonder in te boeten op kwaliteit. Daarom geloven we volop in de kracht van het dedicated team.

Dedicated team?

Hoe staat het met mijn bestelling? Kan ik binnenkort een afspraak boeken met een vertegenwoordiger? Uw bedrijf krijgt op frequente basis vragen binnen.

Een dedicated team van Solutel bestaat uit een team van ervaren medewerkers die zich de gang van zaken binnen uw bedrijf helemaal eigen maken, onder leiding van een teamleider. Dit gebeurt na een korte opleiding samen met één van uw medewerkers, bij u of in onze kantoren.

Op basis van deze sterke voorbereiding stellen we een stappenplan op dat alle vakjes afdekt. Geen onverwachte vragen, geen halve antwoorden.

Van prospecten naar leads

Het dedicated team vormt niet alleen het voornaamste aanspreekpunt van uw klanten, maar ook voor belangrijke prospecten. De teamleden leren via het opleidingsmoment ook om van uw prospecten kwalitatieve leads te maken. Op deze manier behartigt ons customer care center mee uw commerciële belangen.

Onze grootste troeven?

Wij willen dus veel meer betekenen dan een centraal aanspreekpunt voor uw doelpubliek. Hoe we deze kwaliteit kunnen garanderen? Solutel staat voor:

  • Menselijke communicatie in combinatie met een commerciële ingesteldheid
  • Alle communicatie via één centraal intern platform: telefoonbeantwoording, mails, webchat, social media
  • Koppeling met bedrijfssoftware: agenda’s, CRM-pakketten…
  • Tussentijdse evaluatie en dus snel bijsturen

Beroep doen op het customer care center van Solutel?

Hoe kunnen we de communicatie tussen u en uw klanten en prospecten op een (kosten)efficiënte manier beheren, zodat uw bedrijf zich zorgeloos met haar andere activiteiten kan bezighouden? Wij stellen graag een plan op maat samen. Contacteer ons alvast voor een vrijblijvend gesprek!

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024