03 april 2022

Contact center voor webshops: jouw klanten zijn er 24/7, Solutel ook

post-afbeelding
Wat zijn onze sterke punten als contact center voor webshops?

Ben je een beginnende webshop of vinden jouw klanten al vlot de weg naar jouw digitale winkel? Twee verschillende situaties met verschillende uitdagingen. Bij Solutel bieden we zowel offline als online ondersteuning op maat in de communicatie met jouw klanten. Wat zijn onze sterke punten als contact center voor webshops?

1. Snelle switch tussen offline en online

Als omnichannel contact center beheersen we bij Solutel zowel de offline als de online kneepjes van het communicatievak.

Voor jouw bedrijf betekent dit dat we jouw klanten zowel telefonisch als via de digitale kanalen (e-mail, social media, Whatsapp…) te woord kunnen staan, en dat onder meer op vlak van:

  • Bestellingen opnemen en opvolgen
  • Helpdesk of dienst na verkoop
  • Dispatching
  • Verwelkomen van klanten
  • Tevredenheidsonderzoek opvolgen

Wij verzamelen al jouw contactmodules bovendien in onze eigen Solucall-omgeving, zodat je hier een compleet overzicht hebt van alle binnenkomende en uitgaande communicatie met jouw klanten.

2. Supersnelle responstijd

Een van de belangrijkste voorwaarden om als webshop een sterk imago op te bouwen – en te behouden – is je klanten snel én vriendelijk verder helpen.

Bij de start van elke nieuwe samenwerking stellen we een draaiboek op maat op. Daarin verzamelen we de meest voorkomende communicatiescenario’s. Deze zullen als basis dienen voor elk gesprek dat onze medewerkers met jouw klanten voeren.

Daarnaast leggen we ook in samenspraak vast wat we doen in situaties die buiten dit draaiboek vallen. Zo zijn we op iedere situatie voorbereid, zodat de wachttijd voor jouw klant tot een minimum beperkt blijft.

Contact center voor webshops Naast onze digitale assistentie heb je bij Solutel de keuze uit 3 formules voor telefonische permanentie.

3. Tot 24/7 telefonische permanentie mogelijk

Het internet faalt nooit – of toch bijna nooit. Als webshop kan je het je dus niet permitteren om je klanten lang te laten wachten op een antwoord op hun vragen.

Naast onze digitale assistentie heb je bij Solutel de keuze uit 3 formules voor telefonische permanentie, zowel tijdens de werkweek en op zaterdagen, als 24/7. Indien nodig, kan je bovendien eenvoudig afwisselen tussen deze verschillende formules.

Solutel als contact center voor jouw webshop?

Bij Solutel hebben we al een ruime ervaring opgebouwd als contact center voor webshops. Wij weten perfect welke de verschillende aandachtspunten zijn en zorgen er dankzij een uitgebreide voorbereiding voor dat we op ieder scenario voorbereid zijn. En al die tijd sta jij rechtstreeks met ons in contact via ons Solucall-platform, zodat je op ieder moment de touwtjes strak in handen blijft houden.

Meer weten over onze dienstverlening voor webshops? Of wens je graag samen te zitten voor een verkennend gesprek? Contacteer ons hier!

 

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024