08 december 2020

Contact center inschakelen: welke formule past bij uw bedrijf?

post-afbeelding
Een contact center inschakelen? Bij Solutel schotelen we u drie mogelijke formules voor.

Een contact center inschakelen? Bij Solutel schotelen we u drie mogelijke formules binnen ons contact center voor, waartussen u op elk moment kunt switchen. Want afhankelijk van uw bedrijfsactiviteiten heeft u nood aan een specifieke oplossing voor het beheren van uw telefonische oproepen.

Medium: topper onder de B2B-bedrijven

Onze Medium-formule garandeert een professioneel beheerde telefoonpermanentie tijdens de kantooruren. Voornamelijk bedrijven binnen de B2B-sector maken graag gebruik van dit pakket. Denk onder meer aan kmo’s, advocatenkantoren…

  • Permanentie: maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 20u
  • Prijs: vanaf 95 euro per maand, excl. btw
  • Inbegrepen: 40 beantwoorde oproepen. Vanaf oproep 41 geldt een standaardprijs per oproep

MediumPlus: extra permanentie voor de (eind)klant

Deze formule bouwt voort op de sterke telefonische permanentie van het bovenstaande Medium-pakket. En is vooral op het lijf geschreven van B2C-ondernemingen die ook buiten de kantooruren vlot bereikbaar wensen te blijven voor hun klanten. Een gemiste info- of offerteaanvraag kan namelijk al snel leiden tot een gemiste lead.

  • Permanentie: maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 8u tot 13u
  • Prijs: vanaf 115 euro per maand, excl. btw
  • Inbegrepen: 40 beantwoorde oproepen. Vanaf oproep 41 geldt een standaardprijs per oproep
contact center inschakelen

24/7: voor als u op ieder moment paraat moet staan

Bent u bijvoorbeeld een (technisch) bedrijf dat (dringende) interventies garandeert binnen uw dienstverlening? Met onze 24/7-formule dekken we de telefonische permanentie op ieder moment van de dag en de week, ook ’s nachts.

  • Permanentie: 24/7, ook ’s nachts en op zondag
  • Prijs: vanaf 230 euro per maand, excl. btw

Lees ook: dat contact center in Hasselt? Het klopt wat ze over ons zeggen

Contact center inschakelen: stap snel en kosteloos over

Bent u helemaal klaar om een contact center in te schakelen? Wij bepalen in onderling overleg alle details waaraan uw telefonische permanentie dient te voldoen. Samen leggen we een script vast waar onze medewerkers dagelijks mee aan de slag kunnen.

Komt u na een tijdje tot de conclusie dat uw bedrijf toch meer of minder permanentie nodig heeft? Dan kan u de maand nadien meteen en kosteloos de overstap maken naar een andere formule binnen ons contact center. Wij garanderen bovendien een transparante facturatie waarin u alle details per actie kan terugvinden.

Wenst u ons team alvast een beetje beter te leren kennen? Op onze blogpagina leest u alles over hoe zij uw bedrijf, uw klanten en uw partners vanaf dag één op sleeptouw nemen. Heeft u nog vragen voor ons? Stel ze via ons contactformulier of vraag meteen een afspraak aan.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024