14 november 2022

Klantencontact op een hoog niveau houden? 5 manieren waarop wij het voor je aanpakken

post-afbeelding
Hoe meer je groeit als bedrijf, hoe moeilijker klantencontact te overzien valt. Hoe hard je hier ook voor ijvert.

Sterk klantencontact vormt de basis van een goed imago en een duurzame groei van jouw zaak of bedrijf. Heb je al eens aan een contactcenter als Solutel gedacht, dat zowel offline als online jouw klantencontacten tot in de details opvolgt en helpt te optimaliseren?

1. Online en offline expertise met klantencontact

Bij Solutel kun je terecht voor een brede waaier aan diensten om de kwaliteit van jouw klantencontacten te blijven garanderen:

Wij beheren de online en offline communicatie van jouw klanten op een professionele manier, precies volgens de onderlinge afspraken. Dit onder meer op vlak van helpdesk, dienst na verkoop, bestellingen beheren, dispatching en zelfs het welkom heten van nieuwe klanten.

2. Tot 24/7 klantencontact mogelijk

Is jouw bedrijf actief in een sector waar fulltime permanentie een must is? Combineer onze 24/7 telefoonpermanentie voor bedrijven met onze omnichannel dienstverlening en blijf te allen tijde bereikbaar voor jouw klanten.

Klantencontact

3. Opvolging via eigen software

Met Solucall Business hebben we een eigen online platform uitgebouwd waarmee we elk individueel klantencontact opvolgen. Beslis je om ook deels beroep te doen op interne medewerkers voor je klantencommunicatie? Via de Solucall-app beheer je de taakverdeling rond permanentie op een overzichtelijke manier. Met andere woorden: nooit nog zal een contactname verloren gaan. Bovendien heb je met Solucall een rechtstreekse communicatielijn met onze eigen medewerkers.

4. 15 jaar knowhow en passie

Als telesecretariaat en contact center met meer dan 15 jaar ervaring op de teller weten we perfect hoe we een kwalitatief klantencontact moeten definiëren én waarmaken. Dat komt omdat we een professionele, meertalige communicatie combineren met een menselijke aanpak. Dankzij het draaiboek dat we samen met onze klanten op maat vormgeven aan de start van iedere samenwerking, weten onze medewerkers helemaal wat hen te doen staat.

Klantencontact

5. Voeling met het bedrijfsleven

Onze expertise hebben we doorheen de jaren opgebouwd door samen te werken met klanten uit tal van sectoren en van verschillende grootte. Van advocatenbureaus tot bouwbedrijven en van scale-ups tot internationaal gevestigde ondernemingen.

Wij weten dus met welke uitdagingen jij dagelijks te maken krijgt op vlak van klantencommunicatie, maar vooral hoe we die succesvol kunnen overwinnen. Neem zeker even de tijd om de mening van collega’s erop na te lezen.

Leer ons kennen… en wie weet?

Nu je al iets meer weet over Solutel en onze aanpak, nodigen we je graag uit voor een vrijblijvend gesprek. Met welke uitdagingen op vlak van klantencontact worstel je op dit moment? Contacteer ons voor een afspraak en we brengen het samen in kaart.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024