Étape 01
Entrevue d’introduction et d’admission
Wat zijn jouw bezorgdheden op vlak van communicatie met je klanten of patiënten? Vertel ons alles over de dagelijkse gang van zaken binnen jouw bedrijf of praktijk en vuur ook gerust al jouw vragen op ons af.
Étape 02
Procédure détaillée
Slaan we de handen in elkaar? Fijn! Dan gaan we nu een draaiboek op maat opstellen, dat als leidraad zal dienen voor onze medewerkers. Op basis hiervan kunnen ze met elk scenario binnen jouw bedrijf of praktijk aan de slag.
Étape 03
En lien avec le calendrier en ligne
Medisch professional? Bij Solutel koppelen we - indien gewenst - al onze diensten aan jouw eigen online agenda. Alle informatie over jouw oproepen en berichten lees je dus rechtstreeks binnen jouw vertrouwde agendaomgeving. Bedrijf? Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers rechtstreeks en efficiënt aan de slag kunnen met jouw bedrijfseigen (cloud)software en/of CRM-pakket. Er komt dus geen dure, extra software bij kijken.
Étape 04
Ligne directe avec notre équipe
Eens alle systemen vertrekkensklaar zijn, kan onze samenwerking echt van start gaan. Wij volgen de gemaakte afspraken nauwgezet op. In geval van vragen kan je snel bij ons terecht. Wens je de telefoon door te schakelen naar ons? Via een simpele druk op de toets springen we voor je in.
Étape 05
Vue d’ensemble à tout moment et partout
Met Solucall beschik je over een centraal online beheerplatform. Hier vind je een compleet GDPR-proof overzicht terug van alle voorbije oproepen en berichten.