Solutel is in juni 2007 opgestart door Bea Vanbockryck en Winand Thys. Eerst werkten we vanuit een klein kantoor in Diepenbeek, maar door de groeiende vraag naar telefoonpermanentie, verhuisden we naar onze gloednieuwe kantoren op de Grote Baan 31 te Hasselt.
Onze telefoonpermanentie streeft naar een optimale afhandeling van elke oproep. Hierbij zijn onze medewerkers de grootste toegevoegde waarde. We investeren dan ook continu in opleiding en bijscholing. Daarnaast hechten we een groot belang aan persoonlijk contact met u – onze (toekomstige) klant.
Ons ervaren team van telefonisten handelt al uw telefoontjes professioneel af. Een telemarketeer aan de andere kant van de lijn? Die wimpelen we af. Een patiënt die een afspraak wil maken? Die boeken we rechtstreeks in in uw agenda. Dringende oproep? Die schakelen we naar u door.
Via de online-agenda kan u de gemaakte afspraken bekijken, wijzigen en uiteraard zelf inboeken. Omdat alle wijzigingen in real time gebeuren, zijn dubbele boekingen uitgesloten.
Als professionele telefoonpermanentie werken we o.a. met volgende agenda’s:
Introlution, Sanmax, Doctena, Progenda, Medici, Crossuite, Egeo (Medicontact), Mikrono
Waarom zou u uw telefoonpermanentie aan ons toevertrouwen? En niet aan onze concurrenten? Omdat wij ons onderscheiden met ons team-systeem. Uw praktijk of bedrijf krijgt een vast team van zo’n vijf call-agents toegewezen. De voordelen van zo’n vast team?
U kiest wanneer u beroep wilt doen op onze telefoonpermanentie. Dat kan volgens drie formules:
U bepaalt zelf wanneer wat in een bepaalde situatie gebeurt tijdens ons kennismakingsgesprek. Zo weet u zeker dat elk telefoontje en patiënt of klant de aandacht krijgt die hij verdient.
U houdt meer tijd over voor wat echt belangrijk is. Terwijl uw patiënten of klanten de aandacht krijgen die ze verdienen, zowel van u als van ons.
Wat als u ons wilt inschakelen als uw telefoondienst? Wat zijn dan de volgende stappen?
Hallo, wij zijn Solutel. Vertel ons eens: wie bent u? En wat kunnen wij voor u betekenen? Tijdens dit gesprek brengen wij in kaart wat u van een telefoondienst verwacht.
Wij vertalen uw wensen in een duidelijke procedure. Die briefen we door aan ons team van telefonisten. Zo weten zij in elke situatie perfect wat hen te doen staat.
U krijgt van ons een persoonlijk telefoonnummer waar u naar doorschakelt. Voila, vanaf nu bent u zeker dat elke oproep op een correcte en professionele manier wordt behandeld.
Wij doen ons ding, zodat u zich kan concentreren op uw echte werk. Maar heeft u vragen of opmerkingen? Uw vaste contactpersoon staat voor u klaar.
Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.
Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".
Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.