Samenwerken met Solutel? In 3 stappen naar de perfecte opstart

Beslist u straks om met ons team in zee te gaan? Geweldig! Wij zorgen voor de snelle en efficiënte opstart. In drie stappen garanderen we een kwalitatieve service. Elke dag opnieuw, zonder dat u nog achterom hoeft te kijken.

1. Open kennismaking

Tijdens onze eerste ontmoeting leren we kennismaken met de dagelijkse klantencommunicatie binnen uw bedrijf. Dat gaat gepaard met een aantal belangrijke vragen van onze kant uit, zoals:

  • Hoeveel oproepen krijgt u binnen?
  • Zijn de oproepen technisch of commercieel van aard? Of een combinatie van?
  • Wie beheert momenteel de oproepen?
  • Wat is voor u het meest ideale scenario om met uw klanten te communiceren?

Natuurlijk heeft u ook heel wat vragen voor ons:

  • Welke tarieven hanteren we?
  • Welke permanentie kunnen we garanderen?
  • Kunnen we online agenda’s of andere software koppelen?

Heel wat antwoorden kunt u alvast op onze blogpagina terugvinden. Maar schotel uw vragen gerust nog eens aan ons voor tijdens onze persoonlijke ontmoeting.

2. Draaiboek op maat

Komen we na onze kennismaking tot een samenwerking, dan leggen we u een zeer specifieke vragenlijst voor. Hiermee stellen we vervolgens een draaiboek op maat op: een digitale leidraad voor onze medewerkers. Met dit gedetailleerd stappenplan leiden we elke contactname in goede banen, precies volgens de door u gewenste aanpak.

Eens we dit draaiboek – of script – samen in een definitieve vorm hebben gegoten, zorgen we voor een duidelijke overdracht naar het team en integreren we alles in onze software.

Wij garanderen een rechtstreekse lijn met onze meest ervaren medewerkers, die op hun beurt de rest van het team op de hoogte stellen.

3. Rechtstreekse lijn met ons team

Tijd om écht van start te gaan. De eerste weken leren we uw klanten volop kennen en volgen we alles extra nauwlettend op. In deze opstartfase hechten we bovendien veel belang aan feedback, zodat we meteen kunnen bijsturen indien nodig.

Vragen of opmerkingen kunt u te allen tijde richten aan ons team. Wij garanderen een rechtstreekse lijn met onze meest ervaren medewerkers, die op hun beurt de rest van het team op de hoogte stellen.

Onze vinger blijft aan de pols

Van zodra de samenwerking op volle toeren draait, koppelen we regelmatig met u terug. Bovendien houden we alle belangrijke data in verband met de contactnames van uw klanten gedetailleerd bij. Op die manier kunnen we onze aanpak en mogelijk ook uw algemene dagelijkse werking optimaliseren. Ook hier kunt u rekenen op onze ervaring en advies.

Wij zijn klaar om het roer volledig van u over te nemen. Bent u klaar voor onze eerste kennismaking? Contacteer ons en wij doen de rest.

© SOLUTEL 2020 - Privacy policy - Cookie policy