Als tandarts ben u niet steeds in de mogelijkheid om uw telefoon op te nemen.
En zelfs mocht u dat kunnen – het is maar de vraag of de patiënt in uw stoel u dat na het zoveelste telefoontje u in dank blijft afnemen. Hij is toch uw eerste prioriteit? Terwijl uw patiënt die belt voor een afspraak voor zijn jaarlijkse controle er net hetzelfde over denkt. En dan hebben we het nog niet over de impact van dat constante gerinkel op uw concentratie.
Iemand aannemen: nogal een kostelijke zaak. Maar aan de andere kant is het ook te veel gedoe om zelf te blijven doen… U houdt zich uiteraard liever bezig met uw echte werk.
De oplossing? Schakel ons in als uw medisch telesecretariaat en laat de rust weerkeren in uw praktijk.
Kies voor onze telefoonpermanentie zodat u zich kan focussen op uw patiënt:
Wat als u ons wilt inschakelen als uw telefoondienst? Wat zijn dan de volgende stappen?
Hallo, wij zijn Solutel. Vertel ons eens: wie bent u? En wat kunnen wij voor u betekenen? Tijdens dit gesprek brengen wij in kaart wat u van een telefoondienst verwacht.
Wij vertalen uw wensen in een duidelijke procedure. Die briefen we door aan ons team van telefonisten. Zo weten zij in elke situatie perfect wat hen te doen staat.
U krijgt van ons een persoonlijk telefoonnummer waar u naar doorschakelt. Voila, vanaf nu bent u zeker dat elke oproep op een correcte en professionele manier wordt behandeld.
Wij doen ons ding, zodat u zich kan concentreren op uw echte werk. Maar heeft u vragen of opmerkingen? Uw vaste contactpersoon staat voor u klaar.
Een telefoondienst – is dat wel iets voor mijn praktijk? Gaan mijn patiënten dat wel aanvaarden als ze iemand anders dan mij aan de lijn krijgen? Gaat dat niet onpersoonlijk zijn? En kunnen die telefonisten wel correct inschatten wat ze moeten doen in bepaalde gevallen?
U zit met vragen, dat is niet meer dan normaal. Het zijn de typische vragen waar ook uw collega’s mee zaten. Maar eigenlijk is het simpel. U vertelt ons één keer hoe u wilt dat wij uw patiënten te woord staan. U legt ons uit wat we moeten doen met dringende telefoontjes. Hoelang wij voor een bepaald type afspraak moeten voorzien.
En daarna brengt ons ervaren team van telefonisten dat voor u in orde.
Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.
Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".
Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.