20 juni 2022

Jouw klantencommunicatie in cijfers? Hallo Solucall!

post-afbeelding
Via ons online portaal Solucall heb je alle info in handen om jouw klantencommunicatie te optimaliseren.

Hoe we bij Solutel jouw klantencommunicatie naar een hoger niveau helpen tillen? Eén: door onze professionele stem te verlenen aan jouw bedrijf. En twee: door de belangrijkste details van elk gesprek bij te houden. Via ons online portaal Solucall heb je alle info in handen om jouw communicatie te optimaliseren.   

Solucall Business: inzicht in je offline én online klantencommunicatie 

Voor een bedrijf staat elk telefoontje of online bericht voor een kans op een betere relatie. Hetzij met jouw klant, hetzij met je zakenpartner of leverancier. Hoe sneller en hoe hulpvoller je antwoord, hoe meer aanzien je van jouw klant of partner geniet. 

Een onbeantwoord telefoontje of bericht dat tussen twee medewerkers is blijven hangen, kan weliswaar zonder negatieve gevolgen blijven, toch komt het allesbehalve professioneel over. Zeker wanneer je niet weet waar het telefoontje in eerste instantie vandaan kwam en je de persoon in kwestie niet meer terug kunt contacteren. 

Net daarom hebben we het heft in handen genomen en een eigen online platform ontwikkeld. Met Solucall volg je de weg van iedere individuele contactname eenvoudig op én bovendien houden we de belangrijkste details en historieken bij. Al dan niet gekoppeld aan jouw centrale bedrijfssoftware: 

  • Hoe lang duurde de oproep?  
  • Wat is de gemiddelde oproepduur voor telefoongesprekken? 
  • Welke communicatiekanalen zijn het populairst? 
  • …  

Ontdek hier alle details over Solucall Business  

Optimaliseer dankzij jouw contacthistoriek  

Uit cijfers kan je heel wat leren en dat is voor de data in Solucall niet anders. Waar kan de communicatie met jouw klanten nog beter? Welke medewerkers staan hen het meest efficiënt bij? Pikken jouw klanten het liefst de telefoon op of kiezen ze voornamelijk voor Facebook Messenger of Whatsapp? Leer bij uit jouw eigen cijfers en stroomlijn je communicatie nog beter in de toekomst. Wij helpen je uiteraard met plezier om meer inzicht te krijgen in deze cijfers. 

klantencommunicatie Uit cijfers kan je heel wat leren en dat is voor de data in Solucall niet anders. Waar kan de communicatie met jouw klanten nog beter?

Kortste lijn met onze medewerkers 

Tot slot is Solucall ook de rechtstreekse contactlijn tussen onze Solutel-medewerkers en onze eigen klanten. Meer nog: onze medewerkers werken zelf iedere dag via dit platform om de oproepen en berichten aan onze klanten te beantwoorden. Heb je als klant een vraag voor ons? Via Solucall breng je ons dus zeer snel op de hoogte.  

Lees ook: Telefoonbeantwoording: hoe wij letterlijk élk scenario afdekken 

Solucall-app: schakel jouw medewerkers in 

Tot slot is Solucall niet enkel beschikbaar via desktop, maar ook in appvorm (Android/iOs). Betrek jouw secretariaatmedewerker(s), helpdeskcollega(‘s), receptionist(en)… maximaal en laat hen op een interactieve manier mee de onderlinge opvolging garanderen.  

Interesse in een gratis demo? 

 Wil je graag zien hoe Solucall in de praktijk werkt? Vraag een gratis demo bij ons aan. Welke diensten we voor jou in de aanbieding hebben en wie de gezichten achter Solutel zijn? Ontdek het hier! 

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024