17 augustus 2020

5 redenen waarom wij absoluut géén callcenter zijn

post-afbeelding
5 redenen waarom wij géén callcenter zijn.

Veel mensen die voor het eerst van een telesecretariaat of contact center horen, maken snel de link met een callcenter. Onterecht, voor een aantal redenen die we graag voor u uit de doeken doen. 5 redenen waarom u ons zeker géén callcenter mag noemen. 

1. Wij volgen uw plan van aanpak

Zij die al met Solutel samenwerken, kunnen het beamen. Wij staan voor de persoonlijke aanpak. Dat komt omdat we met een kleinschalig team van zo’n 20 personen werken. Uw klant krijgt dus steeds een vertrouwde stem aan de lijn.

Net dankzij deze  kleinschaligheid garanderen we een professionele en ervaren aanpak. Wij nemen de tijd om u en uw bedrijf te leren kennen en stellen een draaiboek op maat op. Een script dat iedereen binnen het team tot in de puntjes opvolgt.

Neem zeker even de tijd om de blog met collega John te lezen: “We zijn perfect ingespeeld op onze klanten”

2. Uw klant merkt het verschil niet

Als een oproep bij ons binnenkomt, dan mag uw klant niet merken dat hij bij een externe partij terecht is gekomen. Doordat onze mensen zich perfect aan uw communicatieplan houden, zal het gesprek telkens opnieuw heel natuurlijk aanvoelen voor uw klant. Wij hebben ons namelijk perfect ingelezen, dus de kans dat we een vraag moeten parkeren en een antwoord schuldig moeten blijven, is klein.

3. Ook u krijgt ons meteen te pakken

Heeft u een specifiek verzoek of wilt u graag een aanpassing doorvoeren in uw draaiboek? Wij zorgen dat u te allen tijde rechtstreeks in contact staat met uw persoonlijke team. Geen team coaches of andere tussenpersonen. Dankzij deze korte communicatielijn krijgt u meteen een antwoord op uw vraag en kunnen wij op onze beurt extra flexibel te werk gaan voor u.

geen callcenter Vanaf dag één houden we alle interessante cijfers in verband met contactnames bij. Zo kunnen we uw communicatielijnen op elk moment optimaliseren.

4. U krijgt interessante nieuwe inzichten van ons

Wat volgt u best nog intern op, welk type vragen laat u aan ons over? Hoe past u uw organisatie aan op een samenwerking met een externe communicatiepartij? Met meer dan tien jaar ervaring over tal van sectoren en met verschillende groottes van bedrijven, staan we u graag bij met het gepaste advies. Moeten we toch ergens bijsturen, dan doen we dat snel en accuraat, zonder dat uw klanten of partners er iets van merken.

Bovendien houden we vanaf dag één de belangrijkste cijfers bij. Krijgt u vooral commerciële of technische vragen binnen? En via welke kanalen (telefoon, chat, mail…)? Wat is de gemiddelde tijdsduur per type oproep? Op deze manier kunt u uw globale aanpak steeds evalueren en bijsturen indien nodig.

U hoeft helemaal niets te doen

Bij Solutel beschikken we tot slot over de geschikte systemen om de communicatie met uw klanten en partners op een overzichtelijke manier te beheren. Wij zetten alles voor u op. Ook maken we probleemloos de koppeling met bedrijfssoftware zoals CRM- of ticketingsystemen, die ook door onze medewerkers kunnen beheerd worden.

U merkt het al…

Bij Solutel gaat onze service veel verder dan wat we verstaan onder de klassieke callcenters. Wij stippelen een traject uit volledig op maat van uw dagelijkse werking en beheren uw communicatie alsof we zelf binnen de muren van uw bedrijf werken.

Wenst u nog meer info over onze manier van werken? Of plannen we meteen een vrijblijvend gesprek in? Contacteer ons en wij schieten meteen in actie.

Meer weten over onze diensten? Contacteer ons op 0800 206 06 of maak een afspraak.
BE 0890 051 709
© Solutel 2024