Solutel, uw telesecretariaat.

Wie zijn we?

Solutel is in juni 2007 opgestart door Bea Vanbockryck en Winand Thys. Eerst werkten we vanuit een klein kantoor in Diepenbeek, maar door de groeiende vraag naar telefoonpermanentie, verhuisden we naar onze gloednieuwe kantoren op de Hendrik van Veldekesingel te Hasselt.

Foto-Bea-Winand

Wat doen we?

Onze telefoonpermanentie streeft naar een optimale afhandeling van elke oproep. Hierbij zijn onze medewerkers de grootste toegevoegde waarde. We investeren dan ook continu in opleiding en bijscholing. Daarnaast hechten we een groot belang aan persoonlijk contact met u – onze (toekomstige) klant.

WAT

Hoe doen we dat?

Ons ervaren team van telefonisten handelt al uw telefoontjes professioneel af. Een telemarketeer aan de andere kant van de lijn? Die wimpelen we af. Een patiënt die een afspraak wil maken? Die boeken we rechtstreeks in in uw agenda. Dringende oproep? Die schakelen we naar u door.

Via de online-agenda van Introlution kan u de gemaakte afspraken bekijken, wijzigen en uiteraard zelf inboeken. Omdat alle wijzigingen in real time gebeuren, zijn dubbele boekingen uitgesloten.

Als professionele telefoonpermanentie zijn we ook vertrouwd met volgende agenda’s:
Introlution, Sanmax, Doctena, Medici, Crossuite, Resengo (Dixys).

HOE

Waar maken wij het verschil?

Waarom zou u uw telefoonpermanentie aan ons toevertrouwen? En niet aan onze concurrenten? Omdat wij ons onderscheiden met ons team-systeem. Uw praktijk of bedrijf krijgt een vast team van zo’n vijf call-agents toegewezen. De voordelen van zo’n vast team?

  • Ze weten wat u belangrijk vindt en kennen uw manier van werken na een tijdje door en door.
  • Dit creeërt een verantwoordelijkheidsgevoel. Het zijn niet langer enkel ‘uw’ klanten of patiënten, maar ook die van uw vast team.
  • Uw patiënten of klanten krijgen steeds dezelfde vertrouwde stem(men) aan de lijn.
VERSCHIL

Telefoonpermanentie wanneer en zoals u het wilt

U kiest wanneer u beroep wilt doen op onze telefoonpermanentie. Dat kan volgens drie formules:

  • Formule 1Van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 18u. Behalve op wettelijke feestdagen.
  • Formule 2Van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8u tot 13u. Behalve op wettelijke feestdagen.
  • Formule 3Telefoonpermanentie of customer service: 7 dagen op 7 en 24 uur op 24.

U bepaalt zelf wanneer wat in een bepaalde situatie gebeurt tijdens ons kennismakingsgesprek. Zo weet u zeker dat elk telefoontje en patiënt of klant de aandacht krijgt die hij verdient.

TELEFOONPERMANENTIE

Het resultaat?

U houdt meer tijd over voor wat echt belangrijk is. Terwijl uw patiënten of klanten de aandacht krijgen die ze verdienen, zowel van u als van ons.

RESULTAAT

Geen storend gerinkel meer tijdens uw consultaties of klantenbezoeken.

Uw telefoondienst regelt alles voor u

Wat als u ons wilt inschakelen als uw telefoondienst? Wat zijn dan de volgende stappen?

1

Kennismaking: met wie spreken we?

Hallo, wij zijn Solutel. Vertel ons eens: wie bent u? En wat kunnen wij voor u betekenen? Tijdens dit gesprek brengen wij in kaart wat u van een telefoondienst verwacht.

2

Plan van aanpak: de lijnen uitzetten

Wij vertalen uw wensen in een duidelijke procedure. Die briefen we door aan ons team van telefonisten. Zo weten zij in elke situatie perfect wat hen te doen staat.

3

Aan de slag: laat alles maar aan ons over

U krijgt van ons een persoonlijk telefoonnummer waar u naar doorschakelt. Voila, vanaf nu bent u zeker dat elke oproep op een correcte en professionele manier wordt behandeld.

Opvolging: directe lijn tussen u en ons

4

Wij doen ons ding, zodat u zich kan concentreren op uw echte werk. Maar heeft u vragen of opmerkingen? Uw vaste contactpersoon staat voor u klaar.

© SOLUTEL 2018 - Privacy policy