Plan van aanpak

Onze manier van werken in grote lijnen

Hoe kan ik er zeker van zijn dat jullie mijn telefoontjes op een correcte manier afhandelen?
Een terechte vraag!

Ten eerste zijn de medewerkers van uw toekomstige antwoordservice ervaren toppers in hun vak. Ten tweede leggen we samen met u alle scenario’s vast in een duidelijke procedure. Een blik op onze manier van werken:

Kennismaking: met wie spreken we?

Tijdens ons kennismakingsgesprek overlopen we samen een vragenlijst. Zo leggen we uw wensen vast, van de begroeting tot het inboeken van de afspraken. Dit is voor onze antwoordservice de basis voor de correcte behandeling van uw oproepen.

EERSTE-KENNISMAKING

Plan van aanpak: de lijnen uitzetten

Onze telefoonpermanentie streeft naar een optimale afhandeling van elke oproep. Hierbij zijn onze medewerkers de grootste toegevoegde waarde. We investeren dan ook continu in opleiding en bijscholing. Daarnaast hechten we een groot belang aan persoonlijk contact met u – onze (toekomstige) klant.

PLAN

Aan de slag: laat alles maar aan ons over

U krijgt van ons een uniek telefoonnummer waarnaar u kan doorschakelen. Zo herkent onze antwoordservice software dat de oproep in kwestie voor uw praktijk is. Het computerscherm van onze telefoniste toont automatisch de te volgen procedure en alle informatie die ze nodig heeft. Zij behandelt vervolgens de oproep in naam van uw praktijk of bedrijf op de manier die we samen bespraken tijdens de eerste stap.

AAN-DE-SLAG

Opvolging: directe lijn tussen u en ons

Zo, alles is geregeld! Uw eigen antwoordservice is een feit! Maar misschien zit u nog met vragen. Of wenst u regelmatig een rapportering van al uw oproepen. U krijgt van ons één vaste contactpersoon waarbij u met al u vragen of opmerkingen terechtkan.

OPVOLGING

Geen storend gerinkel meer tijdens uw consultaties of klantenbezoeken.

Maak kennis met het
telesecreteriaat van Solutel!

Of u nu een eigen praktijk hebt of zaakvoerder bent van een bedrijf: u bent hier om dezelfde reden. U kan al die telefoontjes niet meer bolwerken. Of u wilt ze gewoon niet meer langer bolwerken.

De telefoon die overgaat in het midden van een consultatie of operatie. Of een lijst aan gemiste oproepen als u op klantenbezoek bent geweest. Geen ideale situatie.

Dat moet anders en beter. Maar om daarvoor nu iemand in dienst te nemen – ook als is het maar halftijds? Ook geen ideale situatie.

Wij van Solutel telesecretariaat bieden u de oplossing. Wij handelen al uw telefoontjes af en beheren uw agenda. Wanneer u het wilt en hoe u dat wilt.

Zo kan u zich focussen op uw echte werk.

Lees meerOntdek hier ons team
Patiënten worden vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan
Steeds dezelfde medewerkers behandelen uw oproepen
Goedkoper dan secretaresse
(vanaf €135/maand incl. BTW)
Terugkoppeling bij dringende oproepen
(naar GSM of vaste lijn)
01
Afsprakenbeheer via
(bestaande) online agenda
© SOLUTEL 2018